دانلود و خرید کتاب سنجش های آزمایشگاهی در علوم دامی محمد روستائی علی مهر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سنجش های آزمایشگاهی در علوم دامی اثر محمد روستائی علی مهر

کتاب سنجش های آزمایشگاهی در علوم دامی

معرفی کتاب سنجش های آزمایشگاهی در علوم دامی

کتاب سنجش های آزمایشگاهی در علوم دامی نوشتهٔ محمد روستایی علی مهر و غلامرضا نیکبخت بروجنی است. انتشارات دانشگاه تهران این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب سنجش های آزمایشگاهی در علوم دامی

کتاب سنجش های آزمایشگاهی در علوم دامی نتیجۀ سال‌ها کار در محیط آزمایشگاهی است که طی یک دورهٔ ۳ساله نگارش و تصحیح شده است. مطالب مندرج در این کتاب مرتبط با سنجش‌های مرسوم در رشته‌های علوم دامی و دامپزشکی است. در این اثر برای تفهیم نکات مهم، مثال‌هایی به‌صورت پرسش و پاسخ تهیه شده است.

مؤسسهٔ انتشارات دانشگاه تهران بر انتشار کتاب‌های آکادمیک تمرکز دارد. این مؤسسه از سال ۱۳۲۵ کار خود را به طور مستقل آغاز کرده است. دکتر پرویز ناتل خانلری آغازگر فعالیت این انتشارات بود. پس از دکتر خانلری، شادروان دکتر ذبیح‌الله صفا با یاری دکتر حسین مینوچهر مدیریت توسعهٔ انتشارات را بر عهده گرفتند.

انتشارات دانشگاه تهران زیر نظر مدیریت ادارهٔ کل خدمات پژوهشی و انتشارات دانشگاه تهران اداره می‌شوند. انتشارات دانشگاه تهران، نخستین‌بار با این آرمان پدید آمد که پاسخگوی نیاز دانشجویان باشد، اما به‌مرور نیازهایی فراتر از نیاز نخستین نمودار شدند. در مرحلهٔ اول اساتید نیازمند آن بودند تا با گسترش کمی و کیفی دانشگاه، از آخرین داده‌های علمی برخوردار شوند. پس از اینکه که دانشگاه تهران، مؤلفان بزرگ و سرشناس را جذب برنامه‌های آموزشی خود کرد، انتشارات دانشگاه تهران چاپ و انتشار آثار آنان را نیز در زمرهٔ وظایف خود قرار داد. این رویه تا آنجا ادامه داشت که بندی از اساسنامه به آن اختصاص یافت؛ با این مفهوم که انتشارات دانشگاه تهران خود را ملزم به چاپ متون و آثار فرهنگی ایران‌زمین کرده است. انتشارات دانشگاه تهران تاکنون بیش از ۵٬۰۰۰ عنوان کتاب منتشر کرده است و به طور میانگین در هر روز بیش از یک کتاب منتشر می‌کند.

خواندن کتاب سنجش های آزمایشگاهی در علوم دامی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دانشجویان علوم دامی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۹۸ صفحه

حجم

۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۹۸ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان