دانلود و خرید کتاب مغز شما چه رنگی است؟ (روشی جالب و سرگرم کننده برای شناخت خود و دیگران) شیلا. ن. گلاوز ترجمه احسان نصیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مغز شما چه رنگی است؟ (روشی جالب و سرگرم کننده برای شناخت خود و دیگران) اثر شیلا. ن. گلاوز

کتاب مغز شما چه رنگی است؟ (روشی جالب و سرگرم کننده برای شناخت خود و دیگران)

معرفی کتاب مغز شما چه رنگی است؟ (روشی جالب و سرگرم کننده برای شناخت خود و دیگران)

«مغز شما چه رنگی است؟ (روشی جالب و سرگرم کننده برای شناخت خود و دیگران)» اثر شیلا. ن. گلاوز، تکه‌های ضروری یک پازل را نمایان می‌کند که مربوط به تمام قسمت‌های زندگی انسان است. چرا برخی آدم‌ها روی اعصابتان هستند و دیگری ممکن است عزیز دلتان شود؟ چـرا واکنــش‌هـای شـما به رخـدادها بــا دیگـران تفـاوت دارد؟ پاسـخ ایـن پرسش ها در شخصیت ما نهفته است. این‌که چگونه شخصیـت ما، دیدگاهمان را تغییر می‌دهـد و روی کـار، زندگـی و تمـام رابطـه‌ها تاثیر می‌گذارد. کشف و درک قدرت‌ها و ویژگی‌های فردی خودمان همزمان با سازگارشدن با دیگران کاری سنگین و طاقت‌فرسا است. «مغز شما چه رنگی است؟» نگرشی جذاب و سرگرم‌کننده برای شناخت خود و دیگران، شباهت‌ها و اختلاف‌هایی که بر تفکرات و رفتار ما تاثیر می گذارد است. به جای این‌که برای رفتار افراد بهانه‌تراشی کنیم، این کتاب به توضیح این موضوع می‌پردازد که چرا رفتارها و نظرات ما با دیگران تفاوت دارد.
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
آزمون رنگ مغز، به‌نوعی یک تست شخصیت ساده است که ابزاری بصری برای تحلیل ویژگی‌های هر فرد فراهم می‌کند و روش‌هایی برای شناسایی ابعاد شخصیتی و توانایی‌های شما در اختیارتان می‌گذارد.
متینه

حجم

۶۹۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۶۹۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۴,۰۰۰
تومان