دانلود و خرید کتاب به سوی تحول یاسر ملکی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب به سوی تحول اثر یاسر ملکی

کتاب به سوی تحول

نویسنده:یاسر ملکی
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب به سوی تحول

کتاب به سوی تحول نوشتهٔ یاسر ملکی (پژوهشگر و مدرس دانشگاه) است. انتشارات نسل روشن این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر ۱۰ مقاله پیرامون علوم انسانی، معنا و سبک زندگی و معنویت را در بر گرفته است.

درباره کتاب به سوی تحول

کتاب به سوی تحول در بخش اول به موضوع علوم انسانی پرداخته است. بخش دوم درمورد معنا و سبک زندگی و بخش سوم نیز درمورد معنویت است. یاسر ملکی در این ۳ بخش به نوشتن ۱۰ مقاله دست زده است. مقالات بخش نخست بر آنند که ثابت کنند علوم انسانی به‌مثابهٔ ساختمانی با «مبنا» و «بنای» مشخص است. مقالات بخش دوم به بررسی رابطهٔ موجود میان چرایی و چگونگی زندگی پرداخته است. بخش سوم نیز درمورد نیاز اصلی و اصیلی است که موجب قیام و قوام زندگانی است؛ دربارهٔ معنویت.

خواندن کتاب به سوی تحول را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران علوم انسانی پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب به سوی تحول

«برای علوم انسانی اسلامی تعاریف مختلفی ذکر شده است. شاید بهترین تعریف علوم انسانی اسلامی از این قرار باشد: «گزاره‌های نظام‌مند، توصیفی و توصیه‌ای برخاسته از منابع چهارگانه معرفتی اسلام، مرتبط با ماهیت فرافیزیکی انسان و چگونگی، علل و پیامدهای صفات روحی و فعالیت‌های ارادی او، اعم از ذهنی و رفتاری در سطح فردی و اجتماعی به منظور شناخت، پیش‌بینی و هدایت و مدیریت انسان و جامعهٔ بشری به سوی کمال حقیقی».»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۵۰ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۵۰ صفحه

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان