دانلود و خرید کتاب برنده باشیم ریچارد لیدر ترجمه سارا میرزایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب برنده باشیم اثر ریچارد لیدر

کتاب برنده باشیم

نویسنده:ریچارد لیدر
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۵از ۱۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب برنده باشیم

«برنده باشیم» نوشته ریچارد لِیدِر(-۱۹۴۴) است و به مساله هدفگذاری در زندگی می‌پردازد. کتاب برنده باشیم کاملا هوشمندانه با تست و تمرین‌های کاربردی شما را قدم به قدم راهنمایی می‌کند تا بدانید چه اهدافی مناسب زندگیتان است. شما هم مثل همه آدم‌ها ممکن است در مسیر دستیابی به اهداف‌تان به مشکلاتی برخورد کنید. در این کتاب لیستی از موانع شایع و نحوه روبرویی با آن در راه رسیدن به هدف در اختیارتان قرار می‌گیرد تا دیگر هیچ چیزی موجب یاس، دلسردی و توقف شما برای برنده شدن نشود. امکانات دور و بر ما به وفور و فراوانی یافت می‌شود، اما فقط آن‌هایی که در زندگی هدفی را تعقیب کرده‌اند، توانسته‌اند در دنیای پرهیاهوی امروزی برنده بوده، بهره بیشتری از زندگی داشته و تغییر و تفاوت در زندگیشان ایجاد کنند. شاید هم شما از آن دسته آدم‌هایی هستید که پس از اتفاقاتی چون بیماری، مشکلات ارتباطی، تغییر اوضاع اقتصادی و یا از دست دادن شغل از آرزوهایتان دست کشیده‌اید ولی ما در شما انگیزه‌ای را بیدار می‌کنیم که طی اتفاقات گذشته در درون شما کشته شده و زندگی شما را به روزمرگی کشانده است. در صورتی که تصمیم و عزم شما برای خارج شدن از اوضاع کنونی و حرکت به سمت پیشرفت در زندگی‌تان قطعی است. فرصت را از دست ندهید، این کتاب نیرو و موتور محرکه خوبی برای به پرواز درآوردن شما به سمت خواسته‌هایتان است. برخی دیگر از موضوعات کتاب عبارتند از: - شناسایی هدف‌هایی که برای شما ساخته نشده‌اند. - چگونه هدف خاصی که مناسب شماست را کشف کنید. - باورها و بهانه‌های غلط متداول که خیلی‌ها بواسطه آن ترجیح داده‌اند زندگی را بلاتکلیف و بدون هدف دنبال کنند. - شیوه عملی دستیابی به اهداف برای ایجاد تغییرات فراگیر در زندگی فردی، شغلی، خانوادگی و ....

نظرات کاربران

مخاژه
۱۳۹۶/۰۷/۰۲

کتاب، نشر چندین سال پیش است و کتابی نو نوشته محسوب نمی شود. ترجمه کتاب روان نیست و ضعف دارد. همچنین کتاب دارای جداول بسیاری است که در نسخه الکترونیک موجود، بسیار بی کیفیت و ناخوانا هستند.

امیرحسین
۱۳۹۵/۱۱/۱۳

سروران گرامی لطفا بصورت سیاه و سفید اظهار نظر نکنید مثلا خیلی خوب بود، مزخرف بود یا... یه نمای کلی از موضوع اصلی و نقاط ضعف و قوت برجسته کتاب ارائه بفرمائید تا خودمان بتوانیم آگاهانه تصمیم بگیریم

- بیشتر
esmaili
۱۳۹۸/۰۴/۰۱

کتابی غیر منسجم با مطالب پراکنده و بسیار سطحی و البته ترجمه ضعیف. اصلا توصیه نمیکنم با این کتاب وقتتان را تلف کتید.

محسن
۱۳۹۵/۱۱/۲۵

ممنون بابت کتاب .. مطالب کتاب واقعا تو طبعم بود .. لطفا کتاب رمز پیروزی در بازارهای امروزی ترجمه خانم میرزایی رو هم بزارید ..متشکرم

behnaz42
۱۳۹۸/۰۹/۰۵

بستگی به سلیقتون داره من مدتها پیش اینوخوندم . واقعیتش بدم نیومدازکتاب ولی پیشنهادمیکنم اول نمونه روبخونید اگربا ترجمه ومتن ارتباط برقرارکردید کاملشوبخرید .

روجی کتاب باز
۱۳۹۵/۰۸/۱۳

بسیار عالی ممنون از طاقچه.

reza
۱۳۹۵/۰۷/۳۰

کتاب بسیار عالی و کاربردی می باشد

Mah
۱۳۹۵/۱۱/۱۱

خیلی مزخرف بود. نخرید

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۸)
امکان دارد که برخی از مردم با ادعاهایی که در مورد ارزش‌هایشان می‌کنند، خود را فریب دهند. مثلاً بگویند «خانواده در زندگی من حکم اول را دارد.» ولی اگر از آنها بپرسند که با خانواده خود چه کرده‌اند یا خیال دارند چه بکنند، نتوانند جوابی بدهند. صحبت کردن در خصوص ارزش‌ها، ربطی به زندگی بر اساس ارزش‌ها ندارد. ارزش‌ها را از روی آنچه انجام می‌دهید می‌شناسند، نه از روی آنچه می‌گویید. هر وقت به حرفمان عمل کردیم، مطابق ارزش‌هایمان زندگی کرده‌ایم.
behnaz42
سعادت نتیجه یک زندگی ساده و هدف‌دار است.
هادی اشنا
سوزوکی گفته است «من یک هنرمند زنده‌ام و هنر من، زندگی من است.» در دنیای امروز ضرورت دارد که وجه زمان را به کمک یک سیستم مؤثر مدیریت فردی اداره کنیم. این روزها متعادل کردن کار و رابطه، یک عامل تنش‌زای بزرگ است. بر خلاف آنچه خیلی از آدم‌ها فکر می‌کنند، منظم زیستن، مانع زندگی نمی‌شود بلکه باعث آزادسازی وقت و انرژی می‌شود.
behnaz42
مادام که زمان گرانبهای خود را صرف هزینه‌هایی کنید که برایشان ارزش قائل نیستید، ارزش شخصی خودتان تحلیل می‌رود.
هادی اشنا
موفقیت واقعی هنگامی پیش می‌آید که زندگی در نزد مردم معنی‌دار باشد. تعهد به چیزهایی بزرگ‌تر از خودمان، این معنی را برایمان فراهم می‌آورد.
mahtab
از نظر خیلی‌ها، بزرگ‌ترین شادی‌ها در زندگی، به کمک پول، شهرت یا فراغت به‌دست نمی‌آید، بلکه نتیجه آزمودن نیروی هدفی است که از غرق شدن در اعتقاد به‌دست می‌آید.
هادی اشنا
زندگی کردن، رشد کردن است؛ و رشد کردن زندگی کردن است.
هادی اشنا
سوزوکی گفته است «من یک هنرمند زنده‌ام و هنر من، زندگی من است.»
هادی اشنا

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۷۴ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۷۴ صفحه

قیمت:
۵۳,۲۰۰
تومان