دانلود و خرید کتاب ۷۰ روش کسب درآمد از اینترنت محسن فیاض
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۷۰ روش کسب درآمد از اینترنت اثر محسن فیاض

کتاب ۷۰ روش کسب درآمد از اینترنت

نویسنده:محسن فیاض
انتشارات:محسن فیاض
امتیاز:
۳.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ۷۰ روش کسب درآمد از اینترنت

کتاب ۷۰ روش کسب درآمد از اینترنت نوشتهٔ محسن فیاض است و خود او نیز این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب ۷۰ روش کسب درآمد از اینترنت

کتاب ۷۰ روش کسب درآمد از اینترنت طوری طراحی شده است که همه بتوانند در کنار حرفه‌شان به کسب درآمد از اینترنت هم بپردازند و با صرف هزینهٔ بسیار کم و بدون داشتن تخصص خاصی بتوانند از نظر مالی بی‌نیاز شوند. کتاب پیش رو مجموعه‌ای از مشاغل اینترنتی پرسود را در بر گرفته است که سوددهی بالایی دارند. در این کتاب مشاغلی معرفی می‌شوند که می‌توانید به‌عنوان شغل دوم از آن‌ها استفاده کنید. این اثر برای هر کس که بتواند با کامپیوتر کار کند، درآمدزا است. مشاغل معرفی‌شده در این اثر کاملاً کاربردی بوده و می‌توانند شما را در راستای بی‌نیازی مالی کمک کند. مهم‌تر این است که سرمایهٔ آن‌چنانی هم نمی‌خواهند؛ کافی است یک لپ‌تاپ یا کامپیوتر داشته باشید تا بتوانید کسب درآمد را شروع کنید.

خواندن کتاب ۷۰ روش کسب درآمد از اینترنت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دانشجویان، کارمندان، بازنشستگان، افراد خانه‌دار و حتی کسانی که درحال‌حاضر شاغل هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب ۷۰ روش کسب درآمد از اینترنت

«فرض کنید شما فقط یک عدد کالا دقت کنید فقط یک عدد کالا یا جنس برای فروش داشته باشید بهترین راه برای فروش محصولتان این است که آن را در صفحه مخصوص خود تبلیغ کرده و به فروش برسانید این محصول می‌تواند کیف دست‌دوز صنایع‌دستی و هر چیزی که فکرش را بکنید باشد شما با استفاده اینترنت بدون اینکه وقتتان را صرف معرفی محصولتان بکنید آن را به فروش رسانده و سود صددرصدی داشته باشید چون از این روش دیگر نگران هزینه‌های آب و برق و کرایه محل و مالیات و ... نیستید و فقط با یک گوشی موبایل یا تبلت یا لپتاپ می‌توانید فروش خود را داشته باشید فروشگاه لباسی با همین ترفند استفاده از فروش اینترنتی ماهانه تا 20 میلیون تومان درآمد کسب کرده است .»

*

«بدون شک مبحث دانلود یکی از محبوب‌ترین مواردی است که در اینترنت وجود دارد خواه فیلم و سریال باشد یا نرم‌افزار سایت‌های دانلود همیشه پربازدیدترین سایت‌های اینترنت هست درآمد این سایت‌ها نجومی هست سایت‌های معمولی بین 5 تا 10 میلیون در ماه و سایت‌های حرفه‌ای بین 30 تا 150 میلیون در ماه درآمد دارند چون این مدل سایت‌ها بین کاربران از محبوبیت خاصی برخوردار است بالا آمدن این سایت‌ها و درآمدزا بودنشان زمان کمی می‌برد به‌طور متوسط سایت دانلود در سه ماه اول می‌تواند حداقل هزینه ماهیانه خودش را دربیاورد و ظرف شش ماه بین 3 تا 5 میلیون درآمد دارد و چنانچه به‌طور حرفه‌ای کارکنید می‌توانید مطمئن باشید که بعد از یک سال درآمد بسیار خوب را به دست آورید این سایت‌ها بسته به نوع کارشان (نرم‌افزار یا فیلم و سریال) می‌توانند درآمدزایی متفاوتی داشته باشند.»

نظرات کاربران

پارسا شهبازی
۱۴۰۲/۰۷/۱۲

کتاب عالی پیشنهاد می کنم

کاربر ۴۵۷۵۴۵۶
۱۴۰۱/۱۰/۰۷

جالب بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۴۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۳ صفحه

حجم

۸۴۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۳ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان