دانلود و خرید کتاب مهدی طبیب طبیبان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مهدی طبیب طبیبان اثر معصومه نظری

کتاب مهدی طبیب طبیبان

گردآورنده:معصومه نظری
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب مهدی طبیب طبیبان

کتاب مهدی طبیب طبیبان را معصومه نظری تهیه و تنظیم کرده است. انتشارات دارالنشر اسلام این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر دربارهٔ بیمارانی است که حال آنها با توسل به معصومین خوب شده است.

درباره کتاب مهدی طبیب طبیبان

کتاب مهدی طبیب طبیبان شفای چند نفر را شرح داده است. شفای دوشیزه فائزه کشاورز، شفای کودک خردسال ساجده سعیدی، شفای آقای ایمان مولایی و... عنوان برخی از بخش‌های کتاب حاضر هستند. هریک از این بیماران دچار یک بیماری بودند؛ به‌عنوان نمونه سرطان، عدم تکلم، کم‌خونی، کیست مغزی و... .

معصومه نظری با این بیماران گفت‌وگو کرده و راز و قصهٔ شفای آن‌ها را بررسی کرده است. همراهان این بیماران به حضرت مهدی (ع) و دیگران متوسل شده بودند.

خواندن کتاب مهدی طبیب طبیبان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران موضوع معجزه پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب مهدی طبیب طبیبان

«به یاد دارم آن سرباز سخت‌کوش در آن شب سخن از شفای بیمارانی به میان آورد که بیماری برخی از ایشان با دارو درمان نمی‌گشت، بطور مثال: از دختر خانمی یاد کرد که با بیماری (هوچکیـن) به مدت یک سال و اندی با مرگ دست به گریبان بوده و او نیز با توسل جستن به آقا امام زمان و آقا امام حسین علیهماالسّلام شفا گرفته بود و یا از نوزادی سخن به میان آورد که او هم با بیماری (هیدروسفالی) شفا گرفته و سلامتی خود را باز یافته بود.

باید بگویم: بنده در آن زمان دانشجوی سال آخر در رشته روان‌شناسی بودم و تا حدودی با نام این نوع بیماری‌ها آشنایی داشتم، به همین دلیل برایم بسیار جالب بود بدانم آن نوزاد دختر تا چه حد بیمار بوده است؟

بنده جهت کنجکاوی دنبال قضایا را گرفتم و بالاخره موفق شدم تا او و دیگر بیماران را از نزدیک ببینم و داستان شفای‌شان را از زبان خود و یا از جانب والدین‌شان جویا شوم از جمله: نوزادی به نام ساجده با بیماری هیدروسفالی دو بار جراحی شده و چه بسا با شرایطی که داشت، می‌بایست دوران سختی را سپری کند ولی حال به خاطر توسلی که مادر آن نوزاد به حضرت مهدی موعود و سالار شهیدان! کرده بود این نوزاد شفا گرفته و در سلامتی کامل به سر می برد، اتفاقاً آن روز که مادر این نوزاد، قرار بود جواب آزمایش (سی تی اسکن) را نزد دکتر معالج ببرد، بنده هم همراه ایشان بودم و از زبان آقای دکتر عبداللّه زاده رئیس بیمارستان شریعتی شنیدم که گفتند: نوزاد مشکلی ندارد و از سلامتی کامل برخوردار شده و دارای ضریب هوشی بالایی می‌باشد.»

نظرات کاربران

کاربر ۵۶۱۲۹۵۷
۱۴۰۱/۱۰/۲۴

سلام خسته نباشید 🌹 ببخشید من میخواستم این کتاب که خریدم را برای یکی از دوستام اینترنتی بفرستم تا اونم بخونه میشه؟؟

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۹ صفحه

حجم

۴۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۹ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان