دانلود و خرید کتاب حدیث آفتاب حافظ ابونعیم اصفهانی ترجمه ناصر باقری بیدهندی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حدیث آفتاب اثر حافظ ابونعیم اصفهانی

کتاب حدیث آفتاب

معرفی کتاب حدیث آفتاب

کتاب حدیث آفتاب نوشتهٔ حافظ ابونعیم اصفهانی و ترجمهٔ ناصر باقری بیدهندی است و انتشارات خادم الرضا (ع) آن را منتشر کرده است. این کتاب اثبات ولایت امام زمان (عج) است.

درباره کتاب حدیث آفتاب

کتاب حدیث آفتاب تلاشی روایی برای شناخت حضرت مهدی موعود (عج) است. بر پایهٔ این کتاب ریشه‌های تفکر موعودگرایی نه‌تنها در عهد عتیق و جدید نمایان است، بلکه نوید ظهور مصلح بزرگ در آیین‌های هندو و برهمن و مذاهب رایج در شرق نیز به چشم می‌خورد. کتاب حاضر تحقیقی دربارهٔ کتاب «اربعین» اثر حافظ ابونعیم اصفهانی است که به جمع‌آوری و توضیح چهل روایت از پیامبر اعظم(ص) دربارهٔ ابعاد مختلف شخصیتی زندگانی و ظهور امام زمان (ع) پرداخته است. محقق در ابتدای این اثر در ضمن مقدمه‌ای طولانی به موضوعاتی از قبیل مهدی موعود در اخبار، راویان احادیث پیامبر (ص) درباره مهدی، توضیحاتی دربارهٔ مؤلف کتاب، دیدگاه بزرگان دینی و علمی دربارهٔ حافظ ابونعیم، آثار مؤلف و نسخه‌های خطی کتاب حاضر اشاره کرده است.

خواندن کتاب حدیث آفتاب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به پژوهشگران مهدویت پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب حدیث آفتاب

«حافظ ابونعیم به سند خود از حذیفه یمانی روایت کرده است که رسول خدا فرمود: اگر از عمر این جهان جز یک روز باقی نمانده باشد هر آینه خداوند مردی را هم‌نام من و با خلق و خوی من بر می‌انگیزد (تا بر جهان حکومت کند) و کنیه‌اش ابوعبدالله است.

***

حافظ ابونعیم به اسناد خود از ابن عمر روایت کرده که رسول الله فرمود: دنیا فانی نخواهد شد تا اینکه خدا مردی از اهل بیتم را مبعوث سازد که نامش مطابق نام من و نام پدرش نام پدر من است. او زمین را پر از عدل و داد کند همان‌گونه که از ظلم و ستم پر شده باشد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۸۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۴۸۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان