دانلود و خرید کتاب راز زندگی ایده آل طاهره موسوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راز زندگی ایده آل اثر طاهره موسوی

کتاب راز زندگی ایده آل

نویسنده:طاهره موسوی
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب راز زندگی ایده آل

کتاب راز زندگی ایده آل نوشتهٔ طاهره موسوی است و انتشارات مانیان آن را منتشر کرده است. این کتاب ۲۱ راهکار برای رسیدن به موفقیت، کامیابی و سلامتی به شما ارائه می‌دهد.

درباره کتاب راز زندگی ایده آل

انسان می‌تواند با تغییر تفکر، با توجه به تجربه‌ٔ همنوعان و علوم زمانه، زندگی خود را متحول کند. انسان با تغییر نگاه خود به این جهان و هدف خلقت که او جانشین خدا بر روی زمین است، می‌تواند زندگی این جهانی و آن جهانی بهتری را برای خود رقم بزند. انسان خردمند، انسانی‌ است که به‌تنهایی، دست به عمل نزند؛ بلکه از تجربیات مفید دیگران استفاده ‌کند تا به خود‌شکوفایی برسد و در شکوفاکردن زندگی دیگران، سهیم باشد. عمر انسان آن‌قدر نیست که بتواند هر چیزی را خود به تنهایی تجربه کند.

کتاب راز زندگی ایده آل برای کسانی نوشته‌شده که نمی‌دانند چگونه می‌شود سرنوشت را تغییر داد؛ راه را از بی‌راه شناخت. با خواندن این کتاب راهکارهایی به شما پیشنهاد می‌شود تا زندگی بهتری را بسازید و آرامش و سلامتی، ‌خوشبختی و سعادت در این جهان را برای خود رقم بزنید.

خواندن کتاب راز زندگی ایده آل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند به زندگی ایده‌آلی برسند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب راز زندگی ایده آل

«هدف، وضعیتی است که می‌خواهیم در آینده داشته باشیم و این خواستن، حتماً با عمل همراه است.

انسان بی‌هدف، مانند پر کاهی است که هم‌سفرِ باد، به هر سویی می‌رود. انسان، با شناخت جایگاه خود که اشرف مخلوقات است و خداوند، جهان را مسخر او کرده، درمی‌یابد که به هدفی متعالی بیندیشد. اکنون‌که خداوند، جهان را با این نظم و زیبایی، تمام و کمال برای انسان خلق کرده و در خدمت او قرار داده، او باید به این موضوع بیندیشد که وظیفه‌اش در این جهان چیست؟

اگر انسان، خودش را بشناسد و از جایگاه خود که اشرف مخلوقات بر روی زمین است آگاه باشد، به هدف می‌اندیشد. فکر می‌کند، با همهٔ این نعمت‌ها، وظیفهٔ من چیست؟ چه‌کاری باید انجام بدهم؟ کِی؟ چگونه؟ تا هر دو عالم را بهشت کنم. در عالم مادی و معنوی، چه قابلیت‌هایی دارم؟ چه چیزی نیاز دارم تا دنیای خود را بهشت کنم؟

آیا هدف را مشخص کرده‌ای؟ می‌خواهی چگونه شخصیتی داشته باشی؟ چه جایگاهی برای خود بسازی؟ زندگی‌ات چگونه باشد؟ چگونه خانواده‌ای داشته باشی؟ چه شغلی؟ بنابراین، نباید خود را دست‌کم بگیریم. بدانیم که در هر مسیری که با ایمان کامل به خدا گام برداریم، پیروز می‌شویم.

پس ای انسان! زندگی‌ات را بساز و بدان که اگر در این راه قدم برداری، استعدادهایت شکوفا می‌شود. با تلاش و همت و توکل به خداوند متعال، نگاهت را تغییر بده. نعمت‌های فراوان خداوند را در اطرافت مشاهده کن. فراوانی نعمت را ببین؛ همه‌چیز در این جهان، برای تو مهیاست. وقتی نگاهت را عوض کنی، نعمت‌های پیرامونت را بهتر خواهی شناخت. با شکرگزاری از نعمت‌های پروردگار، روزبه‌روز، نعمت‌های بیشتری را دریافت خواهی کرد. برای انتخاب هدف و ایجاد شغل جدید، کاری را که دوست داری انتخاب کن. کاری را که از آن لذت می‌بری، انجام بده. شغلی که برایت مفرح و لذت‌بخش باشد، انتخاب کن. اگر در حال حاضر، مشغول شغلی هستی که آن را دوست نداری، بدان هر چه تلاش کنی، به‌جایی نخواهی رسید و این آب در هاون کوبیدن است؛ مگر آن‌که این پیشه را برای خود خوشایند کنی. از روش‌های پیشرفت شغلی، استفاده کنی؛ مهارت‌ها و فن‌های دیگر را بیاموزی و به کار ببری. اگر هدف نداشته باشی و ندانی در زندگی چه می‌خواهی، مطمئن باش به‌جایی نخواهی رسید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

حجم

۱۳۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان