دانلود و خرید کتاب تشخیص تغییر رژیم در امور مالی محاسباتی جون چن ترجمه بهنام حاجی پور خیره مسجدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تشخیص تغییر رژیم در امور مالی محاسباتی اثر جون چن

کتاب تشخیص تغییر رژیم در امور مالی محاسباتی

انتشارات:نشر بید
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب تشخیص تغییر رژیم در امور مالی محاسباتی

کتاب تشخیص تغییر رژیم در امور مالی محاسباتی: علوم داده‌ها، یادگیری ماشینی و الگوریتم تجاری نوشته جون چن و ادوارد پی کی سنگ و ترجمه بهنام حاجی‌پور خیره مسجدی است. این کتاب را نشر بید منتشر کرده است.

درباره کتاب تشخیص تغییر رژیم در امور مالی محاسباتی

کتاب تشخیص تغییر رژیم در امور مالی محاسباتی اولین کتابی است که در نوع خود بر پایه یک چارچوب تغییر جهت‌دار شکل‌گرفته است. مفهوم جهت‌دار یک‌رشته جدید تحقیقاتی است که روش ارائه و نمونه‌برداری داده‌ها را بازنگری می‌کند. این متد یک حوزه جدید تحقیقاتی کامل را می‌گشاید که سؤالات اساسی را در مورد طرح مدل مطرح می‌سازد و یک روش جایگزین را برای آن مطرح می‌سازد. این متد جدید به‌جای نمونه‌برداری از داده‌ها بر اساس پالس زمان فیزیکی از عملگر تغییر جهت‌دار برای فیلتر کردن داده‌ها و انتخاب نقاط داده‌های واقعاً مرتبط استفاده می‌کند. این روش جدید به این خاطر طراحی شده که روش‌های اثبات شده نتایج رضایت‌بخشی را ارائه نمی‌دهند و انتظارات را برآورده نمی‌سازند. قیمت‌های بازار در فواصل زمانی ثابت، ثبت نمی‌شوند و زمان در یک سرعت ثابت، طی یک دوره ۲۴ ساعته و در طول یک هفته که در آن دوره‌های مختلف زمانی مفاهیمی مختلف دارند، جریان نمی‌یابد. چارچوب تغییر جهت‌دار روشی برای انتخاب نقاط زمانی معنادار است.

ابتکارات بزرگ فناوری در زمینه علوم طبیعی، در طی قرن اخیر مدیون تمرکز دانشمندان بر روی داده‌ها و آمادگی آنها در استقبال از تئوری‌های جدید بوده است. این استقبال منجر به توسعه کامپیوترها، فناوری اطلاعات و تلفن همراه شده است. ابتكارات فناوری تأثیر متحول‌کننده‌ای بر روی جامعه مدرن داشته که روزبه‌روز می‌توان آن را تجربه کرد. توانایی برقرار کردن تماس‌های تلفنی با موبایل از هر نقطه‌ای از جهان تنها یک نمونه از شاهکارهای فناوری است که ۵۰ سال قبل قابل‌درک نبود. پیشرفت‌های علمی در زمینه علوم اجتماعی مطابق با پیشرفت در زمینه علوم طبیعی نبوده. عملکرد ناامیدکننده علوم اجتماعی در خیلی از نقاط ضعف اقتصاد مدرن و ظهور کروناویروس پاندمیک به طور تأسف‌باری مشهود بوده است. تمام شدن منابع طبیعی و اخبار همیشه تهدیدکننده از گرم‌شدن کره زمین شواهد دیگری از شکست سیستم اقتصادی در تخصیص منابع به یک روش پایدار و همچنین نبود پیشرفت در زمینه علوم اجتماعی است.

خواندن کتاب تشخیص تغییر رژیم در امور مالی محاسباتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به علوم کامپیوتر می‌توانند از خواندن این کتاب لذت ببرند.

بخشی از کتاب تشخیص تغییر رژیم در امور مالی محاسباتی

«بررسی پیشینه و مطالعات قبلی (ادبیات)

این فصل مطالعات پژوهشی قبلی مربوط به مفهوم تغییر رژیم در بازار مالی و موضوع تحقيق ما در مورد کاربرد تغییر جهت‌دار (DC) را برای مطالعه تغییر رژیم موردبحث قرار خواهد داد. علاوه بر این، تکنیک‌های یادگیری ماشینی به‌کاررفته در این کتاب نیز مطرح می‌شود.

تغییر رژیم

در این کتاب، این اصطلاح برای توصیف یک تغییر معنادار در رفتار قیمت در بازارهای مالی به کار می‌رود. سپس این سؤال مطرح می‌شود که چه نوع تغییری در قیمت را می‌توان به‌عنوان یک تغییر رژیم در نظر گرفت، نه فقط نوسانات نرمال بازار مالی. ارتباط بین دسته‌های مختلف تغییر رژیم در مطالعه مورد اشاره قرار گرفته است: از زمان سقوط مالی ۲۰۰۸، بازارهای مالی جهانی در معرض دوره‌های طولانی بودند که در آنها رفتار این بازارها تحت سلطه یک رژیم اقتصادی گسترده و مجزا بوده‌اند که اغلب با موضع سیاست پولی تعیین می‌شود. هنگامی که این رژیم‌ها حذف شدند، رفتار دسته‌های اصلی دارایی (حقوق صاحبان سهام، اوراق قرضه، کالاهای اقتصادی، و ارزها) به طور قابل‌توجهی تحت‌تأثیر قرار گرفته و قیمت دارایی‌های فردی در هر دسته نیز باید در این الگوی بزرگ کلی گنجانده شود؛ بنابراین، این، رفتار قیمت مشاهده شده در بازارهای مالی است که می‌تواند پیامدهای اجتماعی و سیاسی اساسی داشته باشد.

در زمینه اقتصاد کلان، اصطلاح تغییر رژیم برای شرح وقفه‌های چشمگیر در خیلی از چرخه‌های اقتصادی، اغلب با بحران‌های سیاسی، دولتی، اقتصادی به کار می‌رود که باعث شکست‌های مالی می‌شوند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۸۵ صفحه

حجم

۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۸۵ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان