دانلود و خرید کتاب آرامش قبل از طوفان داگلاس لاکس ترجمه حسین زحمتکش
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب آرامش قبل از طوفان

کتاب آرامش قبل از طوفان نوشتهٔ داگلاس لاکس و رالف پزولو و ترجمهٔ حسین زحمتکش است. انتشارات دیده بان این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر خاطرات نویسنده در افغانستان و سوریه در برابر طالبان و القاعده است.

درباره کتاب آرامش قبل از طوفان

کتاب آرامش قبل از طوفان که ویراستاری آن را اکبر تویسرکانی، حمید گنجی و علیرضا جواهری برعهده داشته‌اند، در ۲۴ فصل نوشته شده است.

نویسندهٔ این کتاب یکی از افسران اطلاعاتی سیا (CIA) بود که در سال ۲۰۱۰ برای انجام مأموریتی به کشور افغانستان فرستاده شد. او در این سفر می‌بایست به گروه‌های طالبان و القاعده نفوذ می‌کرد و از فعالیت‌های آنها آگاه می‌شد.

این کتاب حاصل تجربیات نویسنده در افغانستان و سوریه است. کتاب، جز آنکه خاطرات شخصی و حرفه‌ای را در بر گرفته است، حاوی مطالبی آموزنده و سودمند نیز هست.

خواندن کتاب آرامش قبل از طوفان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به افرادی که در حوزه‌های امنیتی و اطلاعاتی فعال هستند پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب آرامش قبل از طوفان

«روزي که به فرودگاه قندهار وارد شدم، فرودگاه در حال توسعه ۸۵۰ میلیون دلاری بود تا بتواند در خود سی هزار سرباز و پرسنل پشتیبانی آمریکایی، انگلیسی، فرانسه، هلند، کاناداو افغانستان را جای بدهد.

دور آن سه حلقه امنیتی از نیروهای امنیتی افغانستان و ارتش گارد افغانستان وجود داشت. برعکس پایگاه استون و وادی، حملات موشکی و خمپاره‌ای به‌ندرت اتفاق می‌افتاد.

در کمپ گکو، بخش امنیتی که من آنجا کار می‌کردم و زندگی می‌کردم، توسط محوطه امنیتی دیگری جدا می‌شد. مرکز فرماندهی سابق ملاعمر که شامل آب‌نماها، اتاق‌های چندگانه برای همسرانش و سری تونل‌های زیرزمینی بود، در حال تخریب بود. تمام مردم شهر می‌دانستند که سیا در گکو مستقر بود و محلی‌ها هنوز از آن، با نام خانه ملا عمر یاد می‌کردند. کسی که پایش به آنجا باز می‌شد یا قرار بود پولی دریافت کند تا زندگی‌اش را عوض کند، یا با حبس ابد مواجه بود. گاهی یکی منتج به دیگری می‌شد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۱۲ صفحه

حجم

۴٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۱۲ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان