دانلود و خرید کتاب فنون نجاتبخش امنیتی جیسون هانسون ترجمه حسین زحمتکش
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فنون نجاتبخش امنیتی اثر جیسون هانسون

کتاب فنون نجاتبخش امنیتی

معرفی کتاب فنون نجاتبخش امنیتی

کتاب فنون نجات‌بخش امنیتی: تکنیک‌های بقا و ایمنی برای حفظ جان خود و خانواده از زبان افسر کهنه‌کار سازمان سیا نوشته جیسون هانسون و ترجمه حسین زحمتکش و جواد منزوی بزرگی است. این کتاب را انتشارات دیده‌بان منتشر کرده است.

درباره کتاب فنون نجاتبخش امنیتی

شما در شرف مواجه شدن با مهارت‌های مهیج تازه‌ای هستید. بعد از خواندن کتاب فنون نجات‌بخش امنیتی خواهید دانست که چگونه خود را از چسب یا طناب خلاص کنید، یا بفهمید چه زمانی کسی به شما دروغ می‌گوید یا در تلاش است با مهندسی اجتماعی پای شما را به موقعیت‌های آزاردهنده باز کند.

داشتن دانش بقا اعتماد به نفسی است که باعث می‌شود بدانید در موقعیت‌های اورژانسی چه باید بکنید. می‌توانید با اتکا به ابزارهایی که دارید عکس‌العمل‌های سریعی از خود نشان دهید. آماده‌اید و می‌توانید امنیت خانواده‌تان را تأمین کنید. ازآنجاکه  داشتن حس دانش بقا کم‌اهمیت‌تر از مهارت‌هایی نیست که قرار است در این کتاب به شما آموزش داده‌شود، هفت راهکار ساده معرفی می‌کنیم که به شما کمک می‌کند به این حس برسید و آن را در خود زنده نگه دارید. تبعیت از این قوانین شما را در موقعیتی قرار می‌دهد که بتوانید به بهترین نحو از خود و خانواده‌تان محافظت کنید.

خواندن کتاب فنون نجاتبخش امنیتی را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم

علاقه‌مندان به کتاب‌ها و داستان‌های نظامی می‌توانند از خواندن این کتاب لذت ببرند.

بخشی از کتاب فنون نجاتبخش امنیتی

«قانون شماره ۱: تمرین انطباق‌پذیری

زندگی به‌ندرت کاملاً صفر و یکی است. تمرینات اطلاعاتی من به من آموخته است که در ضمن اینکه مهم است هنگام وقوع اتفاقات اورژانسی بدانی چه باید بکنی، آنچه که شما را نجات می‌دهد این است که انطباق‌پذیر باشید.

طی مراحل آموختن مهارت‌ها، در نظر داشته باشید آنچه در نهایت نتیجه را مشخص می‌کند توانایی شما در به نمایش گذاشتن آنها در شرایط غیرمنتظره است. زندگی همیشه طبق روال پیش نمی‌رود. بسیار مهم است که همواره آماده باشید، هرآنچه زندگی به سمت شما پرتاب کرد را با ابزارهایی که در دست دارید از خود دور کنید. بهترین مشخصه این قانون این است که تمرین آن کار دشواری نیست. خواهید دید هم‌زمانی قدرتمندی، سریع و فعال‌بودن چقدر برای آدمی لذت‌بخش است،

اگر نتوانید خود را با شرایط بالقوه تهدیدکننده تطبیق بدهید تمامی آنها محدود خواهد شد. هر زمان که می‌توانید سعی کنید خود را با محیط تا جایی که می‌شود وفق بدهید.

قانون شماره ۲: خوداتکایی

من خیلی به خوداتکایی به نفس معتقدم. علاقه‌ای ندارم اتکایم برای تأمین امنیت خود و خانواده‌ام به دیگری باشد. باورم این است که خوداتکایی و مسئولیت‌پذیری از جمله صفات بسیار ارزشمند هستند. این فراتر از فلسفه شخصیت است. در این کتاب هر اتفاقی را خواندید که منتهی به فاجعه شد، فجایعی که رخ‌دادنشان ضرورتی نداشت. اگر در تمامش نه ولیکن لااقل در بخشی از اتفاق کاهش خوداتکایی را خواهید دید.

عمیقاً اعتقاد دارم داشتن ابزار و قابلیت عمل‌کردن به جهت نجات خود هر دو به یک اندازه اهمیت دارند. کشور ما زمان‌هایی را پشت سر گذاشته که عده زیادی از مردم در زمینه خوداتکایی مورد امتحان قرار گرفته‌اند. برای مثال: حملات تروریستی و فجایع طبیعی منتهی به آن شدند که عده زیادی از مردم بفهمند پس از بحران باید عهده‌دار خودشان باشند. همان گونه که در ادامه می‌خوانید خواهید دید عده‌ای آماده‌تر از بقیه بودند. خوداتکایی کمک به دیگران را دنبال دارد.»

نظرات کاربران

کاربر ۳۴۶۳۲۹۶
۱۴۰۲/۰۳/۰۶

موضوع کتاب درباره امنیت اجتماعی است و بسیار کاربردی ..

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان