دانلود و خرید کتاب از هر گوشه ای، توشه ای بختیار مالکی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب از هر گوشه ای، توشه ای اثر بختیار مالکی

کتاب از هر گوشه ای، توشه ای

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب از هر گوشه ای، توشه ای

کتاب از هر گوشه ای، توشه ای نوشتهٔ دکتر بختیار مالکی است که در انتشارات رنگینه منتشر شده است. این کتاب مجموعه‌ای از مطالب خواندنی، پندها، حکایات و سخنان و اشعار بزرگان است.

درباره کتاب از هر گوشه ای، توشه ای

این کتاب مجموعه‌ای از حکایت‌ها و داستان‌های پندآموز است که مخاطب را با نکته‌هایی آشنا می‌کند که پیش‌ازاین به آن‌ها توجهی نداشته. این کتاب به شما کمک می‌کند دنیا را دقیق‌تر ببینید و از اتفاقات بیش از گذشته درس بگیرید.

خواندن کتاب از هر گوشه ای، توشه ای را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به حکایت پیشنهاد می‌کنیم. 

دباره بختیار مالکی 

بختیار مالکی در سال ۱۳۱۳ در استان اصفهان به دنیا آمد. وی پزشک متخصص، جراح، شاعر، نویسنده، ادیب، ورزشکار و اهل موسیقی است.

دیوان نخست مالکی، متخلّص به بختیار، ۲۸۰ صفحه بوده و به‌صورت رنگی ارائه شده است. کتاب «از مزرعه تا عمل» نیز حاوی خاطرات وی است. «کتاب کشکول» سرشار از دانستنی‌های گوناگون است.

بختیار مالکی، ادبیات و شعر را «حادثه» می‌داند و باور دارد که این گونهٔ ادبی ابتدا در زبان رخ می‌دهد و سپس به حیطهٔ تصورات و موسیقی و احساس و اندیشه و صنایع ادبی وارد می‌شود و در پایان نیز با زندگی افراد و اجتماع پیوند می‌خورد. کتاب «گردشی در بیشه اندیشه ها» نیز یکی دیگر از آثار اوست که گلچینی از اشعار، نوشته‌ها و حکایت‌های جالب و سودمند از نویسندگان مشهور ایران است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۵۰۴ صفحه

حجم

۸٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۵۰۴ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان