دانلود و خرید کتاب پیچ انگیزه احسان احمدی خاوه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پیچ انگیزه اثر احسان احمدی خاوه

کتاب پیچ انگیزه

ویراستار:محبوبه گودرزی
گردآورنده:شایسته شمسایی
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب پیچ انگیزه

کتاب پیچ انگیزه نوشتهٔ احسان احمدی خاوه و گردآوری شایسته شمسایی و ویراستهٔ محبوبه گودرزی است و انتشارات روایت ۲۷ بعثت آن را منتشر کرده است. این کتاب روایت مستند گردان عمار در عملیات پیچ‌انگیزه (فکه) ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت ۱۳۶۵ است.

درباره کتاب پیچ انگیزه

پیچ انگیزه روایت مستند گردان عمار در عملیات پیچ انگیزه (فکه) است و در ۶ فصل همراه تصاویر و اسامی شهدای عملیات پیچ انگیزه منتشر شده است. در این عملیات که توسط گردان عمار لشکر ۲۷ انجام شد، از پیشروی نیروهای عراقی جلوگیری به عمل آمد.

خواندن کتاب پیچ انگیزه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به پژوهشگران حوزهٔ دفاع مقدس پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب پیچ انگیزه

«در سراسر مرز ما با عراق، فقط دو منطقه به شکل تنگه وجود داشت که عراق بعد از گذشتن از مرز، باید از آنها عبور می کرد؛ یکی تنگه ابوقریب و دیگری پیچ انگیزه. پیچ انگیزه منطقه مشهوری نبود. منطقه ای در حدود 5 کیلومترمربع که قسمتی از فکه بود اما اهمیت آن منطقه به این بود که از طرف ایران، آخرین تپه ماهورهای ارتفاعات حمرین بود و بعد از این ارتفاعات، نیروهای ما وارد دشت و خاک عراق می شدند. از آن طرف هم اگر عراق ارتفاعات این منطقه را پشت سر می گذاشت وارد دشتی می شد که می توانست بدون دردسر جدی تا کرخه پیش بیاید. اولین مانع طبیعی سر راهشان پس از ارتفاعات تپه ماهوری پیچ انگیزه، کرخه بود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان