دانلود و خرید کتاب آینده را رنگی نو بزن اندرس نالتینگ میگلاند ترجمه نگار قدیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب آینده را رنگی نو بزن

کتاب آینده را رنگی نو بزن نوشتهٔ اندرس نالتینگ میگلاند و اریک رسموسن و ترجمهٔ نگار قدیمی است. انتشارات چاپ و نشر بازرگانی این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر، شما را برای حرکت به سوی آینده‌ای پایدار راهنمایی می‌کند. این کتاب برای همهٔ شهروندان، در هر جایگاه اجتماعی و فعال در هر زمینه‌ای، نوشته شده است.

درباره کتاب آینده را رنگی نو بزن

کتاب مصور و رنگیِ آینده را رنگی نو بزن، با هدف جلب توجهِ شهروندان و انسان‌ها به موضوعِ تغییر نگرش، درک انتخاب‌های اکنون و تأثیر این انتخاب‌ها در آیندهٔ زندگی‌مان نوشته شده است.

این کتاب، چنین فرایند مهمی را از طریق مفهوم «پایداری» عنوان کرده است.

مفهوم «پایداری» در کتاب آینده را رنگی نو بزن این‌گونه تعریف می‌شود: «هر چیزی که برای ادامه حیات و رفاه به آن احتیاج داریم، به طور مستقیم یا غیرمستقیم از طبیعت تامین می‌شود. «پایداری» یعنی ایجاد و ثابت نگه داشتن شرایط، به نحوی که انسان‌ها و محیط طبیعی هماهنگ با یکدیگر بتوانند ادامه حیات بدهند، تا نسل‌های کنونی و آتی حمایت شوند.»

این کتاب، ۱۰ نگرش جدید برای استفاده در زندگی روزانه و حرفه‌ای پیشنهاد می‌کند؛ نگرش‌هایی که به باور نویسنده‌های این کتاب، اندرس نالتینگ میگلاند و اریک رسموسن (بنیان‌گذار و مدیر انجمن ساستینیا)، می‌توانند به ایجاد آینده‌ای «پایدار» کمک کنند.

اما انجمن ساستینیا چیست؟

انجمن ساستینیا مجموعه‌ای کاری است که از کارشناس‌های بین‌المللی در زمینهٔ «پایداری» تشکیل شده است. این مؤسسه بر تبدیل‌کردن تهدیدهای جهانی به فرصت‌های تازه و سرمایه‌گذاری‌های تجاری تمرکز می‌کند.

کتاب آینده را رنگی نو بزن هم بشارت به امید می‌دهد و هم دعوت به اقدام می‌کند؛ امید و اقدام به‌صورت همزمان؛

همچنین به شما کمک می‌کند تا از حسّ ترس به حسّ اعتماد، از خطر به فرصت، از بی‌تفاوتی به توانمندسازی و از جدایی به مشارکت برسید.

خواندن کتاب آینده را رنگی نو بزن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب آینده را رنگی نو بزن

«در آینده، جوامع می‌بایست طوری سیستم مصرف را طراحی کنند که هیچ زباله‌ای تولید نشود. از مراحل اولیه تولید، زباله باید به شکل منبعی (برای استفاده مجدد) در نظر گرفته شود، نه مشکلی در پروسه تولید.

اگر مراحل تولید در چارچوبی چرخشی طراحی و اجرا شوند، زیبایی هم در زنجیره‌های تولید و هم در زندگی مصرف کنندگان بوجود خواهد آمد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۴۲ صفحه

حجم

۱۰٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۴۲ صفحه

قیمت:
۱۱۳,۱۰۰
تومان