دانلود و خرید کتاب نقش واسطه ای راهبردهای یادگیری در ارتباط بین درگیری تحصیلی و دلزدگی تحصیلی دانش آموزان مریم کشوری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نقش واسطه ای راهبردهای یادگیری در ارتباط بین درگیری تحصیلی و دلزدگی تحصیلی دانش آموزان اثر مریم کشوری

کتاب نقش واسطه ای راهبردهای یادگیری در ارتباط بین درگیری تحصیلی و دلزدگی تحصیلی دانش آموزان

معرفی کتاب نقش واسطه ای راهبردهای یادگیری در ارتباط بین درگیری تحصیلی و دلزدگی تحصیلی دانش آموزان

کتاب نقش واسطه ای راهبردهای یادگیری در ارتباط بین درگیری تحصیلی و دلزدگی تحصیلی دانش آموزان نوشتهٔ مریم کشوری و زهره کشوری است. انتشارات کنکاش این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر، دربارهٔ درگیرشدن دانش‌آموزان با تکالیف و موضوعات درسی آنها است و به‌طورکلی به اهداف مشترک نظام‌های تربیتی پرداخته است. معلمان و مربیان، با خواندن این کتاب، با به‌کارگیری روش‌های گوناگون آموزشی برای تدریس مطالب موردنظر آشنا می‌شوند. 

درباره کتاب نقش واسطه ای راهبردهای یادگیری در ارتباط بین درگیری تحصیلی و دلزدگی تحصیلی دانش آموزان

کتاب نقش واسطه ای راهبردهای یادگیری در ارتباط بین درگیری تحصیلی و دلزدگی تحصیلی دانش آموزان، در فصل نخست برخی مبانی نظری را ارائه کرده است؛ نویسندگان در این بخش به موضوعاتی مانند درگیری تحصیلی، دلزدگی تحصیلی و راهبردهای گوناگون یادگیری پرداخته‌اند.

فصل دوم کتاب حاضر، «روش‌شناسی پژوهش» نام دارد و فصل سوم نیز یافته‌های پژوهشی را به خوانندهٔ کتاب ارائه کرده است.

هدف مریم کشوری و زهره کشوری از نگارش کتاب حاضر، ترغیب و تشویق معلم‌ها و مربی‌ها به طراحی تکالیف و فعالیت‌های ذهنی مبتنی بر راهبردهای یادگیری است.

این کتاب کمک می‌کند تا مسئولان مربوطه با شیوه‌های گوناگون آموزشی و سبک‌های متناسب با دانش‌آموزان برای تدریس مطالب درسی آشنا شوند.

کتاب نقش واسطه ای راهبردهای یادگیری در ارتباط بین درگیری تحصیلی و دلزدگی تحصیلی دانش آموزان، جدول‌های گوناگونی را نیز برای راهنمایی بیشترِ خواننده در خود جای داده است.

خواندن کتاب نقش واسطه ای راهبردهای یادگیری در ارتباط بین درگیری تحصیلی و دلزدگی تحصیلی دانش آموزان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به معلمان و مربیانی که به استفاده از راهبردهای تازهٔ یادگیری برای خدمت به دانش‌آموزان باور دارند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب نقش واسطه ای راهبردهای یادگیری در ارتباط بین درگیری تحصیلی و دلزدگی تحصیلی دانش آموزان

«فقدان مهارت در تجزیه و تحلیل تکلیف، تعیین هدف و برنامه-ریزی و سازگاری در انجام تکلیف، باعث یاس و ناامیدی دانش‌آموزان در امر یادگیری است. سازمان دادن و تنظیم فرایندهای اصلی یادگیری و فعالیت-های مربوط به آن از طریق راهبردهای یادگیری صورت می-گیرد. شاخص-های قوی یادگیری شامل خودارزیابی، سازماندهی و جهت-یابی هدف و جستجوی کمک ساختارهای محیطی و راهبردهای حافظه با پیشرفت تحصیلی رابطه دارد. راهبردهاي یادگیري توسط دانش‌آموزان باعث می-شود خودشان فعالانه به امر یادگیری پرداخته و آن را سازماندهی کنند.»

***

«روش تجزیه و تحلیل داده‌های پژوهش حاضر با استفاده ازداده‌های آمار توصیفی از جمله فراوانی و داده‌های گرایش مرکزی ... و داده‌های آمار استنباطی از آزمون همبستگی پیرسون برای مقایسه نمره اضطراب امتحان و انگیزش تحصیلی دو گروه جهت مقایسه متغیرهای تحقیق استفاده شد. برای نرمال بودن متغیرها از آزمون آزمون کولموگروف-اسمیرنف استفاده گردید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۹۶٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۷۹۶٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۵۱,۰۰۰
تومان