دانلود و خرید کتاب راهنمای کاربردی ان اف تی مت فورتنو ترجمه مهسا دبستانی قمصری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب راهنمای کاربردی ان اف تی

کتاب الکترونیکی «راهنمای کاربردی NFT» نوشتهٔ مت فورتنو و کوهریسون تری با ترجمهٔ مهسا دبستانی قمصری و احسان دبستانی قمصری و ویراستاری خلیل رضوی در انتشارات کهکشان دانش چاپ شده است. این کتاب به شما می‌آموزد چطور ان‌اف‌تی بسازید، بفروشید و بخرید.

درباره کتاب راهنمای کاربردی NFT

سازندگان محتوا از هر نوع، از جمله نوازندگان، تولیدکننده‌های پادکست، نقاشان، نویسندگان، مجریان، کارگردانان و آهنگ‌سازان، معمولاً مجبور هستند از یک واسطه برای به اشتراک گذاشتن آثار خود با جهان استفاده کنند. اگرچه همه واسطه‌ها بد نیستند، برخی در سال‌های اخیر به دلیل معاملات پنهانی که با مشتریان خود انجام داده‌اند، خبرساز شده‌اند. در سال‌های اخیر، پلتفرم‌های فناوری امیدهایی برای واسطه‌زدایی ایجاد کرده‌اند.

هنرمندان می‌توانند از ان‌اف‌تی استفاده کنند و قطعه‌ای کد را در آثار خود جاسازی کنند تا بتوانند این آثار را بدون ترس از دزدی و با این اطمینان به اشتراک بگذارند که مستقیماً توسط حامیان و طرف‌داران آنها خرید می‌شود. این امر به آنها امکان می‌دهد تا مالکیت معنوی خود را با شفافیت بیشتری کنترل کنند، ضمن این‌که پرداخت‌های مربوط به حق امتیاز و فروش را برای خالق اثرْ ردیابی و توزیع می‌کند.

کوهاریسون تری تاجری است که فروش هنر دیجیتالی را به‌صورت آنلاین در سال ۲۰۱۴ آغاز کرد و از نزدیک دید که این دانش چه‌قدر می‌تواند تحول‌آفرین باشد. مت فورتنو از همان روزهای ابتدای کار خود به‌عنوان کارآفرینی که اولین شرکت اینترنتی خود را در سال ۱۹۹۶ تأسیس کرد، در خط مقدم انقلاب اینترنت قرار داشت و لبه‌های حساس فناوری را درک می‌کند. تجربه ترکیبی و باور آنها در مورد آینده ان‌اف‌تی‌ها، گویای این موضوع است.

کتاب راهنمای کاربردی NFT را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مطالعهٔ این کتاب به همهٔ هنرمندان پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب راهنمای کاربردی NFT

برای مثال، قایق بوردایپ‌کلاب را در نظر بگیرید. بنیان‌گذاران ۱۰۰۰۰ ان‌اف‌تی‌های بوردایپ ایجاد کرده‌اند که به عنوان کارت عضویت در باشگاه اینترنتی قایق عمل می‌کنند. در حال حاضر، این کارت عضویت به شما امکان دسترسی به یک حمام دیجیتالی را می‌دهد که در آن می‌توانید هر ۱۵ دقیقه یک «قلم» بردارید و روی دیوارها نقاشی کنید، بنویسید یا گرافیتی کنید. این کار بی‌اهمیت به نظر می‌رسد، اما یک تجربه منحصربه‌فرد است. آنها این محیط دیجیتالی را ایجاد کرده‌اند که فقط برای دارندگان بوردایپ ان‌اف‌تی محفوظ است. بله، بوردایپ در اصل کلکسیونی هستند. اما این دسترسی، ابزاری است که آنها ارائه می‌دهند و ما را برای آینده این پروژه هیجان‌زده می‌کند.

دسترسی ممکن است مهم‌ترین کاربرد ان‌اف‌تی در حال حاضر باشد. به عبارت دیگر، داشتن ان‌اف‌تیْ دسترسی به چه چیزی را برای شما میسر می‌کند؟ مطمئناً شاهد خواهیم بود که کاربرد ان‌اف‌تی بسیار فراتر از این خواهد بود. به‌ویژه با توجه به تنوع بالای افرادی که در حال حاضر وارد ان‌اف‌تی می‌شوند، افراد هیجان‌زده زیادی با انواع ایده‌ها برای همکاری و ایجاد تجربیات جادویی گرد هم می‌آیند.

اکنون زمان آزمایش، همکاری با دیگران و ترک کار انفرادی است. این کتاب محصول تلاش دو نفر است که با ان‌اف‌تی‌ها در زمینه‌های مربوطه آزمایش می‌کنند و یک مکالمه تصادفی را شروع می‌کنند که به چیزهای بسیار بیشتری تبدیل می‌شود.

کوهاریسون تری روی فروش ان‌اف‌تی زنجیره جهانی استارهیپ‌هاپ و ایجاد نقدینگی برای ان‌اف‌تی‌های متمرکز بر فرهنگ پاپ کار می‌کرد. مت فورتنو ان‌اف‌تی‌های رسمی تری‌استوگز را ایجاد کرد و به این فکر کرد که چگونه مالکیت معنوی نمادین می‌تواند به عنوان ان‌اف‌تی وجود داشته باشد.

بیایید ابتدا به دوران اینترنت ۱.۰ برگردیم: سال ۱۹۹۵. متْ قانون سرگرمی را در شهر نیویورک برقرار می‌کرد، زمانی که چند نفر از انجمن برادری دانشگاه کارنگی‌ملون او را برای راه‌اندازی یک شرکت اینترنتی استخدام کردند. آنها کمیسر. کام را بنیان نهادند، اولین سرویس ورزشی فانتزی وب که آن را در سال ۱۹۹۹ به سی‌بی‌اس اسپورتس‌لاین فروختند. مت که همیشه به دنبال توسعه کاربردهای فن‌آوری‌های جدید بود، در سال ۲۰۱۵ به شدت درگیر بلاک‌چین شد، واقعیت مجازی / واقعیت افزوده (وی‌آر/ای‌آر) در سال ۲۰۱۶ و ان‌اف‌تی‌ها که در سال ۲۰۲۰ بود. در واقع از طریق اتصال وی‌آر / ای‌آر بود که او با کوهاریسون آشنا شد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۳۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۸۶ صفحه

حجم

۶۳۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۸۶ صفحه

قیمت:
۹۹,۰۰۰
تومان