دانلود و خرید کتاب شیر شاه دوم پلتیه ترجمه محدثه زردکانلو
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شیر شاه اثر دوم پلتیه

کتاب شیر شاه

نویسنده:دوم پلتیه
انتشارات:سایه گستر
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب شیر شاه

کتاب الکترونیکی «شیر شاه» نوشتهٔ دوم پلتیه یکی دیگر از کتاب‌های مجموعهٔ توت‌فرنگی نشر سایه گستر است که با ترجمه محدثه زردکانلو به چاپ رسیده است. این کتاب مصور، مناسب کودکان است.

انتشارات دانی در سال ۱۳۹۵ با هدف خدمت در زمینه آموزش فرزندان ایران و ارائه راهکارهای نوین در آسان‌سازی فرآیند آموزش شروع به فعالیت کرد و در حال حاضر صاحب‌امتیاز نشرهایی همچون شیرمحمدی، دلفین، یاس کبود و... است. هدف اصلی این نشر پیشرفت دا‌نش آموزان و درگیر کردن آنها با لذت یادگیری است

درباره کتاب شیر شاه

شیری به نام اسکار که در صدد پادشاهی جنگل است (که این سمت به برادرش موفاسا رسیده و در آینده به پسر موفاسا، سیمبا می‌رسد) از برادرش که شاه و برادرزاده اش که جانشین موفاست کینه به دل گرفته و در صدد تصاحب قدرت اوست. اسکار موفاسا را می‌کشد و برادرزاده‌اش سیمبا را با مقصر جلوه دادن در قتل شاه، فراری می‌دهد.سیمبا گرازی به نام پومبا و یک موش صحرایی به نام تیمون سیمبا را دلداری داده و او در آینده بزرگ می‌شود و می‌آید تا انتقام تاج و تختش و البته پدرش را از اسکار بگیرد. و جنگل را از دست اسکار و کفتارها، که هم پیمانان اسکار هستند، نجات دهد.

داستان این اثر، برگرفته از چندین اثر هنری معروف از قصه‌های پیامبران گرفته تا نمایش‌نامه‌های ویلیام شکسپیر است. این اثر انیمیشنی حماسی و موزیکال محصول سال ۱۹۹۴ شرکت والت دیزنی است. موسیقی این اثر توسط آهنگساز معروف التون جان ساخته شده، شعر آن توسط تیم رایس گفته شده و تنظیم آن توسط هانس زیمر انجام شده‌است. این فیلم برندهٔ جایزهٔ اسکار بهترین موسیقی متن و بهترین ترانهٔ اورجینال شده‌است.

از این اثر دو دنبالهٔ دیگر به نام‌های شیرشاه ۲: پادشاهی سیمبا و شیرشاه ۳: (یا شیرشاه یک و نیم) ساخته شد. در سال ۲۰۱۲ این فیلم به صورت سه‌بعدی دوباره در جهان اکران شد و باز هم به فروش بالایی دست یافت.

این فیلم از نگاه انجمن فیلم آمریکا، یکی از ۱۰ فیلم انیمیشن برتر جهان است. بازسازی لایو اکشن این انیمیشن تحت عنوان شیرشاه به کارگردانی جان فاورو در سال ۲۰۱۹ اکران شد.

کتاب شیر شاه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب مناسب کودکانی است که به کتاب‌های مصور علاقه دارند.

بخشی از کتاب شیر شاه

من اینجا هستم تا به تو اطلاع بدم که پادشاه موفاسا توی راهه و بهتره که تو یک بهونه‌ی خوب برای حاضر نبودن در مراسم جشن امروز پیدا کنی.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

حجم

۷٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان