دانلود و خرید کتاب جادوگر بنیامین انصاری آستانه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جادوگر اثر بنیامین انصاری آستانه

کتاب جادوگر

معرفی کتاب جادوگر

کتاب جادوگر نوشتۀ بنیامین انصاری آستانه است. موسسه آموزشی تالیفی ارشدان این کتاب را روانۀ بازار کرده است. این اثر، دربارۀ پسری است که خدایان او را برای مقابله با خدای بدی‌ها انتخب می‌کنند.

درباره کتاب جادوگر

کتاب جادوگر، داستان پسری است که پس از متولد شدن در روم، اتفاقاتی برایش پیش می‌آید. یکی از این اتفاق‌ها، منتخب شدن او از سوی خدایان است. خدای بدی‌ها در این حین، ظهور می‌کند و قصد دارد کار نیمه‌تمام خود در آخرین حضور خود در زمین به پایان برساند. پسر برگزیده از سمت خدایان متوجه این قضیه می‌شود و خود را آماده می‌کند تا با خدای بدی‌ها بجنگد و بار دیگر جلوی او را بگیرد.

کتاب جادوگر، با اطلاعاتی از ۸۰۰ سال پیش از میلاد مسیح آغاز می‌شود؛ سپس به ۷۵۰ سال بعد (۵۰ سال پیش از میلاد مسیح) می‌رسد و یک بار دیگر هم، در زمان جلو می‌آید.

خواندن کتاب جادوگر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران ادبیات داستانی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب جادوگر

«در شبی پر ستاره در مصر باستان مردی مرموز در کوچه و خیابانهای شهر پرسه می‌زد .در راه به مهمانخانه‌ی نسبتاً شلوغی رسید. وارد مهمانخانه شد و وقتی که به میز سفارشات رسید، دو مرد مصری را دید که ظاهراً درباره‌ی مطلب مهمـی گفتگو می‌کردند. مهماندار سفارش مرد را آورد. مرد در حالی که نوشیدنی خود را با خونسردی می‌خورد برای شنیدن سخنان آن دو گوش تیـز می‌کـرد تـا حـرف آنها را بشنود. گویا که آنها درباره‌ی موجودی افسانه‌ای صحبت می‌کردند کـه نام او جادوگر بود. مرد غریبه توجهش به حرف هـای آنهـا جلب شـده بـود. او طوری با کنجکاوی به پج‌پچ آنها گوش می‌داد، گویی جادوگر را می‌شناسد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۳۰٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۷ صفحه

حجم

۷۳۰٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۷ صفحه

قیمت:
۱۶,۰۰۰
تومان