دانلود و خرید کتاب آموزش پیل سوختی نیما نعمت زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آموزش پیل سوختی اثر نیما نعمت زاده

کتاب آموزش پیل سوختی

ویراستار:مریم ناظری
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب آموزش پیل سوختی

کتاب آموزش پیل سوختی نوشتهٔ نیما نعمت‌زاده است و موسسه آموزشی تالیفی ارشدان آن را منتشر کرده است. کتاب آموزش پیل سوختی با رویکرد ایده‌پردازی و کارآفرینی اولین کتاب با نگرشی جدید در حوزهٔ پیل‌های سوختی است، نگرشی که منجر به کارآفرینی، خلق ایده، ثبت اختراع و آموزش خواهد شد.

درباره کتاب آموزش پیل سوختی

 این کتاب با زبانی ساده و تحلیلی به آموزش پیل سوختی پرداخته شده است. کتاب پیشرو مجموعه‌ای درزمینه آموزش پیل سوختی با رویکرد کارافرینی است که در تمام طول کتاب سعی شده از زبان ساده و روان استفاده شود، در کنار آن ایده‌های متنوعی در هر فصل در جهت کارآفرینی به تالیف درآمده است؛ چراکه آموزش واقعی در کنار خلق ایده و ابتکار و تبدیل آن به کارآفرینی رخ می‌‌دهد و این همان چیزی است که دنیای امروزی به آن احتیاج دارد.

در طول کتاب مباحث شیمی با مثال های عملی بیان شده تا خواننده از تجسم به واقعیت برسد. این کتاب برای دانشجویان، محققان، دانش‌آموزان مبتکر و تمام علاقه‌مندان به علم مناسب است.

سرفصل‌های کتاب از این قرار هستند: مبانی پیل سوختی، اجزای پیل سوختی، اصول اساسی کارکرد پیل‌های سوختی، طرز ساخت باطری ساده، ایده‌پردازی و کارآفرینی، کاربرد پیل سوختی، انواع پیل‌های سوختی مورد استفاده در صنعت خودرو، انواع پیل‌های سوختی، تکنولوژی سوخت هیدروژن الکترودها، الکترود پیل سوختی، علامت کاتد و آند، اجزای پیل‌های سوختی الکترودها، خصوصیات الکترودها، نقش خلل و فرج الکترود، انواع الکترودها، الکترولیت پیل سوختی، الکترولیت پلیمری یا غشای پلیمری با خاصیت تبادل پروتون، الکترولیت در پیل‌های سوختی، قلیایی الکترولیت در پیل‌های سوختی، اسید فسفریک، الکترولیت در پیل‌های سوختی، کربنات مذاب، انواع الکترولیت نمک‌ها، الکترولیت در پیل‌های سوختی، اکسید جامد توده پیل، اجزای تشکیل‌دهنده توده پیل، طراحی صفحه‌های دوقطبی و... .

خواندن کتاب آموزش پیل سوختی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب فوق برای همهٔ دانشجویان رشته‌های فنی مهندسی و همچنین برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی مناسب است. از دیگر کاربردهای کتاب استفاده در ثبت اختراع و شرکت در مسابقات المپیاد است که موجب افزایش توان خلاقیت فرد خواهد شد.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۰۵ صفحه

حجم

۵٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۰۵ صفحه

قیمت:
۸۸,۰۰۰
تومان