دانلود و خرید کتاب باب اسفنجی اریکا پاس ترجمه مینا فاضلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب باب اسفنجی اثر اریکا پاس

کتاب باب اسفنجی

معرفی کتاب باب اسفنجی

کتاب باب اسفنجی نوشتۀ اریکا پاس و ترجمۀ مینا فاضلی است. انتشارات فرواک این کتاب را روانۀ بازار کرده است. این اثر در مجموعۀ «قصه‌های جورواجور؛ مجموعه‌ای از بهترین داستان‌های کودکانه دنیا» منتشر شده است.

درباره کتاب باب اسفنجی

در بیکینی باتم شهر باب اسفنجی و دوستانش قرار است یک مسابقه برگزار شود. اما مسابقه چندان برای باب اسفنجی مهم نیست. برای او این مهم است که قرار است یک روز با پدرش بازی کند. پدر سیندی و پاتریک و اختاپوس و بقیه اهالی شهر هم آمده‌اند تا با هم مسابقه بدهند. اما جایزه این مسابقه چه چیزی است؟

باب‌اسفنجی شلوارمکعبی شخصیت اصلی سریال انیمیشنی تلویزیونی آمریکایی است. باب‌اسفنجی یک اسفنج دریایی است که به عنوان همبرگر سرخ‌کن در رستوران آقای خرچنگ کار می‌کند. باب‌اسفنجی توسط استیون هیلنبرگ، هنرمند و مربی علوم دریایی ایجاد و طراحی شده‌است. 

باب‌اسفنجی شلوارمکعبی در بین کودکان و بزرگسالان بسیار محبوب است. از او به عنوان یکی از بزرگترین شخصیت‌های کارتونی در تمام دوران نام برده می‌شود. باب‌ اسفنجی توسط تام کنی بازیگر صداپیشه کهنه‌کار صداگذاری شده است اما در ایران او با صدای هومن حاجی عبدالهی مشهور شده است. 

خواندن کتاب باب اسفنجی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کودکان علاقه‌مند به داستان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب باب اسفنجی

یک روز صبح وقتی باب اسفنجی از خواب بیدار شد رو به گری کرد و گفت: "گری، حدس بزن امروز چی روزی است؟" گری با تعجب پرسید: "میو؟" باب اسفنجی گفت: " امروز سال‌روز بازی‌های پدرها و بچه‌ها در ساحل صدف است. این یک روز عالی برای پدرها و بچه‌هایشان است که با هم بازی کنند و سرگرم شوند، راستی گری فکر می‌کنی پدر من هم می‌آید!


نظرات کاربران

09215367545
۱۴۰۲/۰۵/۲۸

من صوتی زدم خرید کردم دانلود کردم نوشتاری بود با ادبیات سخت و مشگل

فربد
۱۴۰۳/۰۱/۰۹

خیلی خنده دار نبود

کاربر 8493439
۱۴۰۲/۱۲/۲۶

بد نبود

کاربر 7933128
۱۴۰۲/۱۱/۰۸

بد نبود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

حجم

۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

قیمت:
۷,۵۰۰
تومان