دانلود و خرید کتاب پیشگیری از سوختگی سازمان بهداشت جهانی ترجمه محمدجواد فاطمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پیشگیری از سوختگی اثر سازمان بهداشت جهانی

کتاب پیشگیری از سوختگی

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب پیشگیری از سوختگی

کتاب پیشگیری از سوختگی تهیه‌شده در سازمان بهداشت جهانی و با ترجمهٔ محمدجواد فاطمی است و انتشارات اساطیر پارسی آن را منتشر کرده است. این کتاب داستان موفقیت و عبرت‌هایی است که دربارهٔ سوختگی گرفته‌ایم.

درباره کتاب پیشگیری از سوختگی

سوختگی مصیبتی همه‌جایی و جهانی است. هرچه فقیرتـر بیشـتر و بـدتر. بـه همین دلیل است که سازمان بهداشت جهانی دست به کار تهیه این کتاب شده است، تا تجربیات جهانی را به رایگان در اختیار همه مردم جهان قرار بدهد.

تجربیات کشورهای مختلف خصوصـاً کشـورهای کمـتر دارا ممکـن اسـت کمـی بعید بنظر بیاید، امـا منطقـه‌ای عمـل‌کـردن مـا در ایـران مـی‌توانـد تجربیـات سایرین را برای ما بسـیار مفیـد و کـم‌هزینـه بسـازد. بهـتر اسـت کـه تجربیـات دیگران را بخوانیم و بدانیم تا اینکه آنها را خود تجربه کنیم.

سوختگی به عنوان یک مسئله مهم بهداشت عمومی در جهان مطرح است. سوختگی با آتش به‌تنهایی باعث مرگ ۳۰۰هزار نفر در سال می‌شود. بعد از آن مرگ و میر ناشی از سوختگی با مایعات داغ، سوختگی الکتریکی، مواد شیمیایی و انواع دیگر سوختگی‌ در رده‌های بعدی قرار می‌گیرند. مرگ و میر در بیشتر موارد در کشورهای با درآمد متوسط یا پایین اتفاق می‌افتد. اما مرگ تنها بخشی از این مشکل محسوب می‌شود. به ازای هر مرگ ناشی از سوختگی تعداد بیشتری از افراد دچار معلولیت‌های دائمی و بدشکلی می‌شوند. عواقبی که به نوبه خود پیامدهایی مانند داغ ننگ، فقر مالی و طردشدن از جامعه را برای بیمار و خانواده او در پی دارد.

هدف از این کتاب انتشار اطلاعات درمورد استراتژی‌های موفقیت‌آمیز پیشگیری از سوختگی و همچنین روش‌هایی که شواهد اولیه از موثربودن آنها خصوصا در کشورهای با درآمد پایین یا متوسط است. این مطالعه برروی راه‌حل‌های عملی، مقرون به صرفه و پایدار متمرکز است و روش‌های چگونه انجام دادن آنها را هم فراهم می‌سازد. همچنین تلاش می‌کند این باور غلط را که نمی‌توان کار زیادی برای پیشگیری از سوختگی انجام داد، از میان بردارد. این کتاب با فراهم‌کردن درس‌هایی که از پیشگیری و سوختگی یاد گرفته‌ایم سعی می‌کند فعالیت‌های پیشگیری از سوختگی در جهان را بهبود ببخشد. 

خواندن کتاب پیشگیری از سوختگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که خود یا اطرافیانشان تجربهٔ سوختگی داشته‌اند و همچنین به مسئولان و روان‌شناسان پیشنهاد می‌کنیم.




نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۳۴ صفحه

حجم

۱۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۳۴ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان