دانلود و خرید کتاب آموزش گام به گام Windows 11 علی صیاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آموزش گام به گام Windows 11 اثر علی صیاد

کتاب آموزش گام به گام Windows 11

نویسنده:علی صیاد
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب آموزش گام به گام Windows 11

کتاب آموزش گام به گام Windows 11 نوشتهٔ علی صیاد است و نشر نور علم آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب آموزش گام به گام Windows 11

کتاب آموزش ویندوز 11 حاوی پرکاربردترین ابزارهای این سیستم عامل محبوب و زیباست که با زبانی ساده برای پارسی‌زبانان عزیز به رشته تالیف در آمده است. بسیاری تصور می‌کردند که مایکروسافت با معرفی آپدیت‌های دوره‌ای برای ویندوز 10، نیازی به ارائهٔ یک نسخه جدید از ویندوز ندارد. اما ظاهرا محدودیت‌های ویندوز 10، این غول نرم‌افزاری را وادار کرده که یک نسخهٔ جدید با ساختاری جدید ارائه دهد. در این کتاب با توجه به تجربه ۹ سال فعالیت آموزش حضوری، آنلاین و همچنین تالیف چندین جلد کتاب حول محور سیستم عامل و کار با کامپیوتر، به بررسی ترفندهای عیب‌یابی و تعمیر و همچنین ابزارهای پرکاربرد ویندوز پرداخته شده و تا حد ممکن، از زیاده‌گویی و پرداختن به مسائل کم‌کاربرد دوری شده است تا بی‌دلیل به قطر کتاب افزوده نشود. در این کتاب به دوستانی که هیچ تجربه‌ای در زمینهٔ کار با کامپیوتر ندارند توجه ویژه‌ای شده است و در اولین بخش کتاب، تعدادی از مطالب بسیار پیش پا افتاده مانند روشن و خاموش‌کردن کامپیوتر هم مورد بررسی قرار گرفته تا در حد امکان، شروع به کارِ راحت‌تری داشته باشند. فهرست میکروطبقه‌بندی‌شدهٔ کتاب به شکلی تنظیم شده تا در صورتی که امکان خواندن کل کتاب برایتان وجود ندارد، با صرف حداقل زمان ممکنه و با رجوع به فهرست، به پاسخ سوالات خود برسید. در بخش انتقال تجربه که یکی از ابتکارات جدید این کتاب به شمار می‌رود، اهداف نگارش بعضی از سرفصل‌ها و ترفندهای لازم برای حرفه‌ای بودن، ذکر شده که می‌تواند در فهم مطالب بسیار مفید و موثر باشد. قراردادن لغت‌نامه تخصصی کامپیوتر در کنار آموزش‌های کار با کامپیوتر، یکی از اولین ابتکارات سری کتاب‌های sayyad pc بوده که در چندسال اخیر شاهد آن بودیم و در این کتاب هم شاهد آن هستیم. با استفاده از این بخش، فراگیری زبان تخصصی کامپیوتر، تا حدود زیادی برای شما آسان‌تر خواهد شد و به لطف تصاویر و پیغام‌های واقعی که در روند مطالعه با آنها روبه‌رو می‌شوید، به جای حفظ کردن مطالب، با منطق گزینه‌ها و پیغام‌ها آشنا شوید و یادگیری پویاتری خواهید داشت.

این روزها خیلی از نوجوانان و جوانان به تجربهٔ گیمینگ در ویندوز 11 نیاز دارند و برای آن‌ها مهم هست که چه تفاوتی در گیمینگ اتفاق افتاده است. تجربهٔ بازی در ویندوز 11 تغییرات اساسی خواهد کرد؛ از جمله پشتیبانی از دایرکت X 12 و ارائهٔ گرافیک بهتر نسبت به گذشته. از جمله ویژگی‌های گیمینگ در ویندوز 11، AHDR (automatic HDR) به صورت خودکار تنظیمات تصویر شامل، نور، رنگ و رزولوشن را در حین بازی انجام می‌دهد. این ویژگی تاثیر بسیار زیادی در کیفیت تصویر در حین بازی دارد.

یک ویژگی بسیار جذاب ویندوز 11، امکان استفاده از اپلیکشن‌های اندرویدی در ویندوز است. تصور کنید امکان استفاده از تمامی اپلیکشن‌ها روی گوشی را حالا در ویندوز هم خواهید داشت.

همچنین به این نکته نیز توجه کنید که ویندوز 11 دیگر از پردازنده‌های ۳۲بیتی پشتیبانی نمی‌کند.

 پردازنده: ۱ گیگاهرتز یا بالاتر و حداقل دو هسته (۶۴بیتی )

 حافظه RAM: چهار گیگابایت

 فضای هارد دیسک: ۶۴گیگابایت یا بیشتر

 کارت تصویر: سازگار با DirectX 12/WDDM 2.x

 نمایشگر: حداقل ۹ اینچی با رزولوشن 720p

 اینترنت: برای نصب ویندوز 11 نیاز به اتصال اینترنت دارید.

در این کتاب به استقلال مطالب توجه خاصی شده و به همین دلیل این امکان وجود دارد که هر عنوان را به طور کاملا مستقل از مطالب دیگر فرا بگیرید و در نتیجه برای اکثر عناوین کتاب، هیچگونه پیش‌نیازی وجود ندارد.

خواندن کتاب آموزش گام به گام Windows 11 را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای تمام کسانی که می‌خواهند با Windows 11 کار کنند، مناسب و کاربردی است.

بخشی از کتاب آموزش گام به گام Windows 11

چجوری سیستم رو خاموش و روشن کنم؟

برایروشن‌کردنکامپیوتر،معمولاازیکدکمهفیزیکیکهبـرروی لپتاپویـاکیسکامپیوترهـایرومـیزیقـراردارد،اسـتفادهمی‌شود. (یـهباررویاوندکمـهمی‌زنیوسیسـتمروشـنمیشه).برایخاموش‌کردنکامپیوتـر،ازمسیرزیر استفادهمی‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۹٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۱۵ صفحه

حجم

۲۹٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۱۵ صفحه

قیمت:
۴۸,۰۰۰
تومان