دانلود و خرید کتاب مدیریت و توسعه منابع انسانی یاسر صیادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیریت و توسعه منابع انسانی اثر یاسر صیادی

کتاب مدیریت و توسعه منابع انسانی

نویسنده:یاسر صیادی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب مدیریت و توسعه منابع انسانی

کتاب مدیریت و توسعه منابع انسانی نوشتۀ یاسر صیادی است. انتشارات کنکاش این کتاب را روانۀ بازار کرده است. این کتاب، دربارۀ نقش‌های مدیران منابع انسانی است.

درباره کتاب مدیریت و توسعه منابع انسانی

کتاب مدیریت و توسعه منابع انسانی به ما می‌گوید که نقش‌های مدیران منابع انسانی را می‌توان به دو بخش تقسیم و خلاصه کرد: افراد و فرآیندها.

از این دیدگاه، متخصصان منابع انسانی به‌عنوان بخشی از نقش‌های خود، زمانی را صرف تعامل با هر یک کارکنان می‌کنند. بخشی دیگر از زمان متخصصان منابع انسانی، صرف تدوین و بهبود فرآیندهایی می‌شود که در استخدام و ایجاد انگیزه در کارکنان به کار گرفته می‌شود.

از سویی دیگر می‌توان این نقش‌ها را در دو بعد فعالیت‌های بلندمدت و کوتاه‌مدت تعریف کرد. در این میان فعالیت‌های کوتاه‌مدت که تمرکز عملیاتی دارند، شامل طرح‌ها و پروژه‌های روزمره مانند نظرسنجی‌ها و بررسی‌ها است. فعالیت‌های بلندمدت ماهیتی استراتژیک داشته و شامل توسعۀ استراتژی‌های سازمانی و مدیریت فرآیند تغییر است؛ بنابراین با توجه به نقش مهم مدیران در توسعۀ منابع انسانی و سازمانی، کتاب حاضر، تلاشی برای نشان دادن این مهم است.

کتاب در فصل نخست به منابع انسانی، در فصل دوم به فرهنگ سازمانی، فصل سوم به انگیزش و نظریه‌های انگیزشی و فصل چهارم به یادگیری می‌پردازد. این کتاب ۶ فصل دارد.

خواندن کتابی مدیریت و توسعه منابع انسانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران حوزه‌های مدیریت و کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مدیریت و توسعه منابع انسانی

«به‌طورکلی یادگیری فعالیتی است که از سوی یادگیرنده انجام‌شده و او در به وجود آوردن آن دخالت مستقیم دارد و نقش آموزش‌دهنده تنها تسهیل این فرایند است. در واقع مدرس از راه آموزش، در یادگیری فراگیر دخل و تصرف می‌کند تا بر یادگیری آنان تأثیر مثبت بگذارد.

یادگیری یکی از مهم‌ترین زمینه‌ها در روان‌شناسی امروز و درعین‌حال یکی از مشکل‌ترین مفاهیم برای تعریف کردن است. به سبب اهمیت و پیچیدگی مفهوم یادگیری، تعاریف مختلفی از آن وجود دارد که در ادامه اقتباسی از معروف‌ترین آن‌ها (تعریف کیمبل) آورده شده است: یادگیری به فرایند ایجاد تغییر نسبتاً پایدار در رفتار یا توان رفتاری که حاصل تجربه است، گفته می‌شود و نمی‌توان آن را به حالت‌های موقتی بدن مانند آنچه بر اثر بیماری، خستگی، یا داروها پدید می‌آید نسبت داد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۴۷ صفحه

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۴۷ صفحه

قیمت:
۴۸,۰۰۰
تومان