دانلود و خرید کتاب شناخت + انتخاب درست = ازدواج موفق شنو محمدزاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شناخت + انتخاب درست = ازدواج موفق اثر شنو محمدزاده

کتاب شناخت + انتخاب درست = ازدواج موفق

معرفی کتاب شناخت + انتخاب درست = ازدواج موفق

کتاب شناخت + انتخاب درست = ازدواج موفق نوشتۀ شنو محمدزاده است. انتشارات آوای آرامش این کتاب را روانۀ بازار کرده است. این کتاب از شما می‌خواهد، برای انتخاب همسر، ابتدا او را بشناسید.

درباره کتاب شناخت + انتخاب درست = ازدواج موفق

کتاب شناخت + انتخاب درست = ازدواج موفق به مرحلۀ انتخاب همسر در زندگی می‌پردازد. این کتاب، چنین مرحله‌ای را مهم و ماندگار می‌خواند.

شنو محمدزاده معتقد است که شرایط مالی، تهیه و تدارک مقدمات یک زندگی، تهیۀ جهیزیه، مسکن، شغل مناسب و... میزان سخت‌گیری و دیدگاه شخصی و خانوادگی، می‌تواند در چگونگی و یا دیر یا زود ازدواج کردن تأثیر زیادی داشته باشند. ای نویسنده، سن را هم از عوامل مؤثر در این فرآیند می‌داند. در این میان، نقش اطرافیان دور و نزدیک، حرف‌ها، حرکات و رفتارهای نامناسب نسبت به شخص مورد نظر ما، نمی‌تواند بی‌تأثیر باشد که این هم بستگی به شخصیت فرد و میزان تأثیرپذیری وی دارد.

بارها شنیده‌ایم که «ازدواج ریسک است» و هرچقدر هم قبل از ازدواج، محتاط باشیم و همه جوانب را بسنجیم باز هم معلوم نیست نتیجۀ آن ازدواج موفق باشد. ولی این یک نقطه‌نظر قدیمی است و باید آن را رد کرد همان‌طور که در حال حاضر روانشناسان و مشاوران خانواده آن را تأیید نمی‌کنند و معیارهای یک ازدواج موفق را پلی برای داشتن یک زندگی موفق می‌دانند.

از این رو، کتاب شناخت + انتخاب درست = ازدواج موفق، مخاطب خود را به شناختن از رهگذر عقل و منطق دعوت می‌کند و این را تضمین‌کنندۀ یک ازدواج موفق می‌داند.

خواندن کتاب شناخت + انتخاب درست = ازدواج موفق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران خودشناسی و موفقیت پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب شناخت + انتخاب درست = ازدواج موفق

«برای شناخت خود راههای زیادی وجود دارد که یکی از آنها از طریق مطالعه در خود انجام می‌گیرد. دو نوع مطالعه داریم، مطالعه علمی و مطالعه عینی.

مطالعه علمی که درباره انسان شناسی است و در بسیاری از کتابها و حتی در قرآن مجید و احادیث سخنهای بسیاری در مورد آن گفته شده. مطالعه عینی، یعنی تفکر و تأمل در وجود خود، شناخت محاسن و معایب و حتی نفس خود. مطمئنا هر چه انسان در مورد خود فکر کند و به درون خود و به اخلاق و رفتار خود بنگرد بیشتر خود را پیدا می‌کند و مثل یک دکتر توانا و با تجربه بیماری‌های نفس خود را پیدا میکند و با مهارت و جدیت آن را درمان می‌کند.

انسان گل سرسبد موجودات و از عجائب خلقت است و عجایبی که در انسان یافت می‌شود در هیچ جای دنیا پیدا نمیش‌ود و به همین خاطر به انسان عالم کبیر می‌گویند. مطالعه و دقت در توانایی و نیروهایی که خداوند متعال در وجود انسان به ودیعه گذاشته است و ظرفیت عظیمی که در این موجود کوچک قرار داده شده و قدرت عجیب و خارق‌العاده انسان در تسلط بر طبیعت و جهان هستی و ریزه‌کاری‌های حیرت‌آوری که در اعضا و اجزای بدن او بکار رفته است و قدرت تفکر، اندیشه، نوآوری و تغییر از راههایی است که انسان می‌تواند خود و نیروها و تواناییهایی خود را بهتر درک کند و به آن پی ببرد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان