دانلود و خرید کتاب زمانی برای موفقیت رحیم منشادیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زمانی برای موفقیت اثر رحیم منشادیان

کتاب زمانی برای موفقیت

معرفی کتاب زمانی برای موفقیت

کتاب زمانی برای موفقیت نوشتهٔ رحیم منشادیان است. این کتاب را موسسه آموزشی تالیفی ارشدان منتشر کرده است. این کتاب دربارهٔ استفادهٔ بهینه از زمان است.

درباره کتاب زمانی برای موفقیت

کتاب زمانی برای موفقیت مجموعه‌ای از کتاب‌های موفقیت، خودیاری و تحلیل شخصیت است.

رحیم منشادیان در این کتاب، با استفاده از دیدگاه‌های نویسندگان مطرح و مشهور و با یاری علم روان‌شناسی می‌کوشد استفادهٔ بهینه از زمان در موقعیت‌های مختلف زندگی را شرح دهد.

در پیش‌گفتار کتاب زمانی برای موفقیت انواع مدیریت برشمرده شده است. به باور این نویسنده، ما برای داشتن یک مطالعهٔ صحیح و خوب،به رعایت مجموعه‌ای از اصول و تکنیک‌های اساسی نیاز دارند. مهمترین اصل، داشتن هدف دقیق و مشخص است. این اولین و مهمترین گام در جهت پیشرفت و بهبود در مطالعهٔ چنین کتابی است. داشتن هدف دقیق و مشخص یکی از ویژگی‌های افراد برجسته در طول تاریخ بوده است..

پس از هدف، باید برنامه‌ریزی انجام شود؛ یک برنامه‌ریزی حساب‌شده بر اساس هدف. از آنجا که کمبود وقت و حجم بالای کار، جزء جدایی‌ناپذیر هر مسیر کاری است، برنامه‌ریزی نقش مهمی دارد. برنامه‌ریزی شامل مدیریت زمان، مدیریت توانایی‌ها، مدیریت جمع‌بندی نقاط ضعف و قوت، مدیریت فکر، مدیریت شرایط و امکانات و کسب بیشترین نتیجه در کمترین زمان است.

این کتاب حاوی جمله‌های انگیزه‌بخشی است که خواننده را با رازهای موفقیت آشنا می‌کند. 

خواندن کتاب زمانی برای موفقیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستدارن روانشناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب زمانی برای موفقیت

«عادت چیزی است که مدتها تمرین شده و در نهایت جزئی از سرشت انسان می‌شود. یکی از مهمترین دستاوردها در روانشناسی موفقیت این است که خیلی از چیزهایی که احساس کرده. انجام داده. در موردشان فکر کرده و یا موفقیت‌هایی که بدست می‌آوریم. در نتیجه عادت است.

از کودکی مجموعه‌ای از شرایط مختلف را پرورش داده‌اید تا به صورت خودکار و بدون تفکر نسبت به موقعیت‌های مختلف واکنش نشان دهید. انسانهای موفق عادتهای موفق دارند.

در حقیقت موفقیت دست یافتن به رویاها و اهداف در دوره‌های مهم زندگیست و اگر ما عادت‌های خوب در خود پرورش داده باشیم از پس چالش‌های مختف زندگی بر خواهیم آمد.

خوشبختانه همه عادت‌ها در اثر تمرین و تکرار آموخته می‌شوند. شما میتوانید با استفاده از قدرت اراده و نظم و انضباط شخصیت خود را درست شکل دهید. همانطور که عادتهای خوب شما برای موفقیت ارزشمند هستند. عادت‌های بدتان نیز ارزشمند هستند. چرا که از طریق عادت بد مشکلات و کاستی‌های خود را شناخته و با تمرین و تکرار عادتهای خوب آنها را جایگزین می‌کنید. ابتدا ما عادت‌ها را می‌سازیم و سپس عادت‌ها یمان ما را می‌سازند. جان درایون".»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۴۲٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۷ صفحه

حجم

۸۴۲٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۷ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان