دانلود و خرید کتاب جرعه جرعه آرامش بنوش معصومه یوسفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جرعه جرعه آرامش بنوش اثر معصومه یوسفی

کتاب جرعه جرعه آرامش بنوش

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب جرعه جرعه آرامش بنوش

کتاب جرعه جرعه آرامش بنوش نوشته معصومه یوسفی است. این کتاب را انتشارات کنکاش منتشر کرده است. 

درباره کتاب جرعه جرعه آرامش بنوش

کسانی موفق‌اند و آرامش بیشتری را تجربه می‌کنند که بتوانند از لحظهٔ اکنون‌شان نهایت لذت را ببرند و جادوی زمان حال را از دست ندهند. در همه چیز و همه‌جا به دنبال آرامش می‌گردیم، به غیر از وجودِ خودمان. به وجود هر کسی چنگ می‌زنیم تا بودنش به ما آرامش دهد، به جز وجود خودمان. برای آسایشمان هر کاری می‌کنیم جز توجه به آرامشِ درونمان. زیرا هنوز به این درک نرسیده‌ایم که ریشهٔ هر چیزی درون خود ما است. چون از خاطرمان رفته است که آرامش، به جسم و روح و ذهن ما سلامتی می‌دهد، آرامش زیربنای اتفاق‌های بزرگ در زندگی ما است. این کتاب به شما کمک می کند آرامش را درون خودتان پیدا کنید بتوانید از زندگی لذت بیشتری ببرید.  

خواندن کتاب جرعه جرعه آرامش بنوش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به‌دنبال آرامش‌اند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب جرعه جرعه آرامش بنوش

در زندگی دو راه بیشتر، پیش رو نداری. یا فرار از ترسهایت، یا تعقیب رویاهات. راه سومی وجود ندارد. این دو راه، همزمان قابل پیمودن نیستند.

ما انسان هایی دارای قدرت حق انتخاب و اختیار هستیم، همونطور که توی آموزههای دینیمون یاد گرفتیم انسان تنها موجود دارای اختیار و حق انتخابه و این بزرگترین هدیه خداوند به ماست. خداوند ما رو به صورتی خلقکرده که مثل خودش میتونیم خلقکننده باشیم و به همین دلیل هم به ما قدرت حق انتخاب داده که بتونیم مسیرها و هدفهای زندگیمون رو دنبال کنیم. ما با گزینش درست مسیر زندگیمون میتونیم قدرت و توانایی خودمون رو شکوفا کنیم و آرامش رو به زندگیمون دعوت کنیم، بدون هیچگونه چشمداشت و انتظاری از اطرافیانمون. همهٔ ما انسانها در وجودمون قدرتی ذات داریم، و این انتخابهای ماست که به این قدرت درونی درجه و شدت میده. یکی با انتخابش به سمت حال خوب و سلامتی، پول و ثروت، تحصیلات و دانش‌اندوزی و دیگری با یه انتخاب به سمت افسردگی، شکست و ناکامی میره. ما با گزینشهای درست و بهجامون می تونیم آرامش رو در زندگیمون تداعی کنیم.

هر انتخاب ما، باعث بروز رفتاری در ما میشه و این رفتارها درست یا غلط تبدیل به عادتهای ما در زندگی میشه، در واقع ما انتخاب میکنیم و بعد این انتخابها، ما و زندگیمون رو میسازه و مسیر موفقیت یا شکست ما رو مشخص میکنه. اینکه برای خودمون ارزش قائل باشیم و به فکر آینده خودمون باشیم یا نه، اینکه به دنبال آرامش وحال خوبمون باشیم یا نه، اینکه تصمیم بگیریم تا آخر عمر نقش یک قربانی رو بازی‌کنیم یا... اینها همگی بستگی به انتخابهای ما در این لحظه از زندگی داره. و به همین دلیلم هست که باید مسئولیت صددرصد زندگیمون رو برعهده بگیریمو به دنبال مقصر تو زندگی‌هامون نباشیم

هر رفتاری که از ما سر می زنه نتیجهٔ انتخاب خودمونه.

طبق تعریف ویلیامگلسر مکانیزم رفتارهایما مثل ماشین، چهارچرخ و یه فرمون داره. تا حالا رانندگی رو تجربه کردید؟ خیلی حس خوبیه، اعتمادبهنفس رو به شدت بالا میبره. برای من که خیلی لذت بخشه. زمانی که فرمون رو به سمت راست می چرخونیم چرخای جلو به سمت راست حرکت میکنن خوب مسلماً چرخهای عقب هم مجبور به حرکت به همون سمت هستند، چون چرخها تابع همدیگه‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۶۹٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۲۶۹٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان