دانلود و خرید کتاب کامیابی در صد صفحه رضا (مهیار) پورزارع
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کامیابی در صد صفحه اثر رضا (مهیار) پورزارع

کتاب کامیابی در صد صفحه

معرفی کتاب کامیابی در صد صفحه

کتاب کامیابی در صد صفحه نوشتۀ رضا (مهیار) پورزارع است. انتشارات سها این کتاب را روانۀ بازار کرده است. این کتاب، به فرآیند خودشناسی و کسب موفقیت کمک می‌کند.

درباره کتاب کامیابی در صد صفحه

کتاب کامیابی در صد صفحه به آنچه شما برای رسیدن به اهداف کوتاه‌مدت و بلندمدت خود نیاز دارید، پرداخته است. نویسنده کوشیده است تا از مطالب و تکنیک‌های تأیید‌شده و مشترک در میان آموزش‌های اساتید بزرگ جهان استفاده کند.

این کتاب، با نگاهی جامع، بیانی روان و نگارشی ساده، هم برای کسانی که به‌تازگی گام در مسیر آرامش و تحول فردی نهاده‌اند و هم برای رهپویانی که دوره‌های متعددی را طی کرده‌اند، سودمند است.

خواندن کتاب کامیابی در صد صفحه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران روانشناسی عمومی و حوزۀ خودشناسی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب کامیابی در صد صفحه

«این موضوع را بسیار جدی بگیرید. از لحاظ فیزیکی مغز شما مدام در حال تحلیل و بررسی اطلاعات داده ها و الگو هاست. زمانی که شما الگوهای ضعیف و ناموفق را برابر آن قرار می دهید، به سادگی آنها را تصویربرداری کرده و شما را با نهایت سرعت به سمت آن می کشاند. باید تصمیم جدی و مهمی اتخاذ کنید. موضوع انتخاب بین افراد بی برنامه و بی هدف و ناموفق و یا انسانهای بهتر نیست. در واقع موضوع انتخاب بین رشد و موفقیت و تحول زندگی خودتان و یا به سرعت در مسیر شکست و تباهی قدم برداشتن است !

 بعضی ها متاسفانه با این استدلال که سعی در بهبود وضعیت دیگران دارند، خود را به طور غیر اصولی و نادرست در مسیر آماج امواج منفی و تاثیرات غلط همنشینی با چنین افرادی قرار می دهند. حقیقتاً چه بخواهید یا نخواهید باید بدانید که شما کوچکترین وظیفه ای در قبال تغییر زندگی دیگران ندارید و آنچه وظیفه و مسئولیت شماست تغییر زندگی خودتان است.»

نظرات کاربران

کاربر ۳۶۳۵۷۲۹
۱۴۰۱/۰۲/۰۵

من از خواندن این کتاب واقعا لذت بردم و خواندن این کتاب رو توصیه میکنم به دوستان.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۲۷٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۰ صفحه

حجم

۶۲۷٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۰ صفحه

قیمت:
۲۴,۰۰۰
۱۲,۰۰۰
۵۰%
تومان