دانلود و خرید کتاب مدیریت پروژه ساخت کشتی محسن خسروی بابادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیریت پروژه ساخت کشتی اثر محسن خسروی بابادی

کتاب مدیریت پروژه ساخت کشتی

معرفی کتاب مدیریت پروژه ساخت کشتی

کتاب مدیریت پروژه ساخت کشتی نوشتهٔ محسن خسروی بابادی، میثم صادقی و امین رضوان‌پور است و نشر گلسنج آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب مدیریت پروژه ساخت کشتی

کشتی‌ها از جمله محصولات راهبردی کشورهای توانمند دریایی محسوب می‌شوند که تضمین‌کنندهٔ قدرت اقتصادی در بخش حمل و نقل دریایی و قدرت نظامی کشور در مرزهای دریایی می‌باشند و امروزه با پیشرفت روش‌های ساخت و نیاز پاسخگویی به مطالبات کارفرما، شرکت‌های کشتی‌سازی به روش‌های نوین مدیریت در جهت کم کردن هزینه‌ها و کاهش زمان و افزایش سرعت ساخت، روی آورده‌اند.

با توجه به احساس نیاز در بخش اجرا و مدیریت پروژه‌های کشتی‌سازی، این کتاب با معرفی روش ساختار شکست کار برای مدیریت پروژه‌ها، ساختاری جهت به‌کارگیری در صنعت کشتی‌سازی نوشته شده است. همچنین ضمن بررسی و معرفی انواع کارخانه‌های کشتی‌سازی، به ارائهٔ یک سیستم شماره‌گذاری جامع و روش ساخت بلوکی تجهیزات و نصب آنها پرداخته است. 

خواندن درباره کتاب مدیریت پروژه ساخت کشتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به حوزهٔ صنعت دریایی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مدیریت پروژه ساخت کشتی

در فصل اول با معرفی روش ساختار شکست کار برای مدیریت پروژه‌ها، ساختاری جهت بکارگیری در صنعت کشتی‌سازی معرفی شده است. همچنین در این فصل یک سیستم شماره‌گذاری جامع و مستقل از روش ساخت برای گروهبندی و یک کد محل استقرار جامع با بررسی انواع سیستم‌های کدگذاری شرکت‌های مختلف جهت نصب آسان اقلام در جای خود پیشنهاد شده است.

در فصل دوم این مجموعه به بررسی و معرفی انواع کارخانه‌های کشتی‌سازی، نحوه چیدمان کارگاه‌ها، روش‌های ساخت، سیر تغییرات آنان و در نهایت استفاده از روش تکنولوژی گروهی پرداخته شده تا بتوان با شناخت ویژگی‌های کارخانه‌های کشتیسازی و سیر تکمیل مراحل ساخت یک کشتی، روش ساخت مناسب و کارآمد با شرایط کارخانه‌ای را انتخاب نمود.

در ادامه نیز روش ساخت بلوکی تجهیزات و نصب منطقه‌ای آنها همزمان با ساخت سازه و رنگ آمیزی منطقه‌ای پیشنهاد و به طور کامل بررسی شده است تا با معرفی این روش و ارائه روند اجرایی و کاربردی آن به دستورالعملی اقتصادی و کارآمد جهت ساخت شناور دست یافت و در فصل پنجم به بررسی و پیشنهاد مدلی بهینه برای ساختار شکست کار بر اساس روش‌های نوین ساخت کشتی (HBCM) مطابق با علم روز جهان در سال 2017 پرداخته شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۶۴ صفحه

حجم

۴٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۶۴ صفحه

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان