دانلود و خرید کتاب شناورهای خورشیدی محسن خسروی بابادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شناورهای خورشیدی اثر محسن خسروی بابادی

کتاب شناورهای خورشیدی

معرفی کتاب شناورهای خورشیدی

کتاب شناورهای خورشیدی نوشته محسن خسروی بابادی و یاسین ولی تبار بهنمیری و مهدی ایمانی است. این کتاب را انتشارات گلسنج منتشر کرده است.

درباره کتاب شناورهای خورشیدی

در سه دهه اخیر پیشرفت‌های شگرفی در حوزه تکنولوژی‌های خورشیدی به دست آمده است که استفاده از آن‌ها در کشورهای توسعه یافته، صِرف ملاحظات زیست‌محیطی و حفظ امنیت انرژی نمی‌باشد، بلکه قابلیت‌های بالای این فنآوری‌ها در پروژه‌های کاربردی و استراتژیک است که تلاش‌ها، پژوهش‌ها و دستاوردهای این حوزه را سرعت می‌بخشد.

استفاده از انرژی خورشیدی در صنایع دریایی را می‌توان به مصارف «غیر ‌رانش» و «مصارف ‌رانشِ متحرّک‌های دریایی» تقسیم‌بندی نمود. پیش‌رانش خورشیدی در متحرّک‌های دریایی را می‌توان در سه دسته زیردریایی‌های هوشمند، قایق‌ها و سازه‌های بزرگ دریایی(کشتی‌ها و ناوها) مورد مطالعه قرار داد. در این کتاب ابتدا اصول، مبانی و محاسبات مرتبط با استحصالِ انرژی خورشیدی ارائه و سپس مطابق دسته‌بندی‌های ذکر شده، ۲۱۵ شناور خورشیدی که طی سال‌های۱۹۷۵  تا ۲۰۱۶ میلادی در جهان ساخته شده، مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفته‌اند. در نهایت به تحلیل سیستم و ارزیابی ابعاد اقتصادی این شناورها پرداخته است که می‌تواند برای اساتید، متخصصان و علاقه‌مندان به مبحث صنعت دریایی جذّاب و مفید واقع شود.

خواندن کتاب شناورهای خورشیدی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان و علاقه‌مندان به حوزه صنعت دریایی پیشنهاد می‌کنیم. 


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۷٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۶۸ صفحه

حجم

۱۷٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۶۸ صفحه

قیمت:
۶۹,۰۰۰
تومان