دانلود و خرید کتاب مقدمه ای بر پرستاری مراقبت های ویژه محمدرضا عسگری
کتاب مقدمه ای بر پرستاری مراقبت های ویژه اثر محمدرضا عسگری

کتاب مقدمه ای بر پرستاری مراقبت های ویژه

معرفی کتاب مقدمه ای بر پرستاری مراقبت های ویژه

کتاب مقدمه ای بر پرستاری مراقبت های ویژه نوشته محمدرضا عسگری و علی فخرموحدی و محسن سلیمانی و علی‌اصغر قدس است. این کتاب را انتشارات بشری منتشر کرده است.

درباره کتاب مقدمه ای بر پرستاری مراقبت های ویژه

این کتاب طبق سرفصل واحد درسی مقدمه‌ای بر پرستاری مراقبت‌های ويژه دانشجويان كارشناسی ارشد پرستاری مراقبت ويژه نوشته شده است. بدون شک مراقبت از بيماران بدحال و در شرايط ويژه در بخش مراقبت ويژه كوششی فراگير و همه‌جانبه است، و دراين راستا اعضاء تيم مراقبت ويژه بايستی با كمک و همكاری بی‌شائبه و مستمر خود اين امر مهم را ميسر سازند. پرستار بعنوان يكی از اعضاء كليدی در تيم مراقبت ويژه، نقش اساسی و ارزنده در مراقبت از بيماران در بخش مراقبت ويژه دارد. ارزش كاری يک پرستار خوب در بخش مراقبت‌های ويژه معادل با ارزش كار يک پزشک خوب در اين بخش‌ها است، زيرا پابه‌پای پزشک در جهت درمان و مراقبت از بيماران بدحال و ويژه تلاش می‌كند و دارای مسئوليت سنگينی است. در واقع‌ پرستار به‌ حق‌ مسبب‌ به‌ نتيجه‌ رسيدن‌ سلسله‌ اقدامات‌پزشكی و درمانی بوده‌ و بدون‌ مداخله‌ آنها اقدامات‌ درمانی به‌ نتايج‌ مورد نظر نمی‌رسد. پرستار در بخش مراقبت ويژه نقش يک ربط حياتی را دارد كه با اقدامات سريع، دقيق، و مناسب خود سبب نجات جان بسياری از بيماران می‌شود، لذا پرستاران بخش‌های مراقبت ويژه بايد اطلاعات كامل و جامعی در زمينه ابعاد مختلف مراقبت ويژه داشته باشند.

گستردگی مباحث مربوط به مراقبت‌های پرستاری ويژه و ايجاد رشته تخصصی جديد پرستاری مراقبت ويژه در مقطع كارشناشی ارشد و مشاهده نياز اين دانشجويان به مرجع مناسب در ارتباط با معرفی بخش مراقبت ويژه و وظايف پرستاری در اين بخش، نویسندگان را بر آن داشت تا با تأليف كتابی در اين زمينه، ضمن ارائه يک خدمت فرهنگی به جامعه پرستاری، گامی هر چند كوچک در جهت رفع نيازهای آموزشی دانشجويان پرستاری و پرستاران بخش‌های مراقبت ويژه بردارند. 

خواندن کتاب مقدمه ای بر پرستاری مراقبت های ویژه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دانشجویان پرستاری پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۴ صفحه

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۴ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان