دانلود و خرید کتاب ناباروری و PTSD جوآنا فلمونز ترجمه مانا مقدسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ناباروری و PTSD اثر جوآنا فلمونز

کتاب ناباروری و PTSD

معرفی کتاب ناباروری و PTSD

کتاب ناباروری و PTSD نوشته جوآنا فلمونز است و با ترجمه مانا مقدسی در انتشارات آوای آرامش منتشر شده است.

درباره کتاب ناباروری و PTSD

او غیرقابل پیش بینی بودن آشفتگی و فقدان مکرر ناباروری می تواند رویاهای شما را خراب کرده و نحوه مشاهده خود و دنیای پیرامون تان را تغییر دهد. تروما رفاه و آشناییت های زندگی تان قبل از ناباروری را بالا می برد و این سوال را برای شما ایجاد می‌کند که آیا حتی بازگشت به زندگی و شخصی که قبل از تروما بودید امکان پذیر است یا خیر.

حقیقت این است که بسیاری از افرادی که با چالش های ناباروری روبرو هستند، در نهایت با قدرت و استقامت دوباره بهبود می‌یابند. با این حال، همه به یک شیوه پاسخ نمی‌دهند. توانایی شما برای مقابله، بهبودی و عملکرد هم در دوران ناباروری و تروما و هم بعد از آن می تواند توسط بسیاری از عوامل چالش برانگیز تحت تأثیر قرار گیرد.

اکنون تحقیقات نشان می‌دهد که تجربیات خاصی که در دوران ناباروری رخ می‌دهد، می‌تواند برخی از علائم اختلال استرس پس از سانحه را نیز ایجاد کند. PTSD یک تروما و اختلال ناشی از استرس است که در اثر مواجهه با یک واقعه وحشتناک واقعی یا تهدید به مرگ، آسیب جدی یا تجاوز جنسی ایجاد می‌شود که در آن شخص احساس درماندگی و ناتوانی کامل می‌کند و نمی‌تواند از وقوع آن پیشگیری کند. این کتاب نوعی مرجع روان‌شناسی برای افرادی است که با PTSD روبه‌رو می‌شوند. 

خواندن کتاب ناباروری و PTSD را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

این کتاب را به تمام کسانی که به‌نوعی درگیر ناباروری‌اند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب ناباروری و PTSD

به طور خاص، این ممکن است زمان مناسبی برای مطالعه کتاب نباشد. یا مطالعه آهسته آن می تواند عاقلانه باشد، اگر آن را بیش از حد ناراحت کننده یا منکوب کننده یافتید، استراحت کنید. هنگامی که احساس آمادگی کردید خواندن کتاب را از سر بگیرید. از طرف دیگر، بهتر است برخی از پیشنهادات و ایده های ذکر شده در نتیجه گیری هر فصل را جستجو کنید تا به کاهش اثرات ترومایی که تجربه کرده اید کمک کند. این انتخاب کاملا برازنده شما است.

تروما احساس اقتدار شخصی شما را به سر می برد و PTSD باعث فقدان تثبیت مجدد قدرت شخصی و بازیابی "خود" پس از تروما یک فرایند است. تسکین علائم زمان می برد. این حالت عادی است که هنگام کار با تروما احساس بدتری داشته باشید. اطمینان حاصل کنید که در این مدت به مراقبت بیش از حد خود می پردازید. به طور فعال درگیر فعالیت های رضایت بخش مانند پیاده روی با سگ تان، رانندگی کردن، گذراندن زمان در خارج از منزل، گوش دادن به موسیقی، خواندن و یا هر فعالیت دیگری که برایتان لذت بخش است باشید.

برخی از سناریوهای ازپیش تعیین شده در این کتاب ممکن است به وضعیت تان مربوط باشد، در حالی که برخی دیگر ممکن است نمایانگر پروسه منحصر بفردتان نباشند. به یاد داشته باشید که تجربه ناباروری و / یا PTSD هر شخص ممکن است شبیه هم نباشد، دقیقاً مانند روشی که یک شخص با تروما مقابله می کند و بهبود می یابد، از شخصی به شخص دیگر متفاوت است.

اگرچه این کتاب برای کسانی که با آسیب های ناباروری فعلی یا گذشته و PTSD مرتبط با آن دست و پنجه نرم می کنند، نوشته شده است، همچنین برای هر کسی که صرفاً مایل به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه است، منبع عالی محسوب می شود. گاهی اوقات دشوار است که بدانیم چگونه می توان از عزیزانی که در عبور از یک بحران شخصی غیرقابل تحمل، به ویژه اگر شما همان پروسه را تجربه نکرده باشید کمک کرده اند، پشتیبانی و تشویق کرد. تعهد شما برای یادگیری در مورد آنچه می گذرد می تواند خیلی طول بکشد.

من به جامعه علمی، کارشناسان حوزه، صدای کسانی که ناباروری را تجربه کرده اند یا در حال حاضر در حال عبور از این پروسه هستند، و به کسانی که فناوری های پیشرفته را برای آموزش و تحقیقات مربوطه برای کمک به کسانی که آسیب دیده اند، توسعه می دهند مدیون هستم. علاوه بر اشتراک گذاری برخی از کارهای آنها، من بینش های جمع آوری شده از طریق مشاهدات خود و اقدامات بالینی را نیز به اشتراک می گذارم که امیدوارم اعتبار قابل توجهی را برای شما به ارمغان بیاورد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۳۷ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۳۷ صفحه

قیمت:
۲۲,۵۰۰
تومان