دانلود و خرید کتاب فضیلت گمشده علی‌اکبر هوشنگی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فضیلت گمشده اثر علی‌اکبر هوشنگی

کتاب فضیلت گمشده

انتشارات:میراث ماندگار
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب فضیلت گمشده

کتاب فضیلت گمشده نوشتۀ علی‌اکبر هوشنگی است. این کتاب را نشر میراث ماندگار منتشر کرده است.

درباره کتاب فضیلت گمشده

در این کتاب، چند حدیث نورانی از اهل‌بیت علی ذکر می‌شود و نیز تفسیر برخی آیات قرآن کریم و داستان‌های واقعی از افرادی که پیوسته مشغول ذکر صلوات بر پیامبران بوده‌اند و آثار و برکاتی مشاهده کرده‌اند.

صلوات مانند سایر اعمال، شکل و روحی دارد. روحش این است که مقام چهارده معصوم علی را که در صلوات ذکر می‌کنیم، درک کنیم. بفهمیم که نزد خدا شفیعان مایند و خداوند کسی را بدون توسل به آنها نمی‌پذیرد؛ چون آنان آولی به انسان هستند. آنگاه که این شناخت واقعی تحقق یافت و بنده با این شناخت، یک‌بار صلوات فرستاد، رسول خدا بی‌نهایت بر او صلوات می‌فرستد

خواندن کتاب فضیلت گمشده را به چه کسی پیشنهاد می‌کنیم؟

علاقه‌مندان به کلیات اسلام می‌توانند از خواندن این کتاب لذت ببرند.

بخش‌هایی از کتاب فضیلت گمشده

• صلوات نور قبر است پیامبر فرمود: «زیاد بر من صلوات بفرستید که صلوات برای درود فرستنده، نوری در قبر و نوری بر روی پل صراط و نوری در بهشت است.»؟

• صلوات خداوند متعال و فرشتگان بر فرستنده صلوات امام صادق الا فرمود: «هرکه ده مرتبه صلوات بفرستد، خداوند و فرشتگان صد مرتبه بر او صلوات می‌فرستند و هرکه صد مرتبه صلوات بفرستد، خدا و ملائکه هزار مرتبه بر او صلوات می‌فرستند.»؟ صلوات؛ موجب بخشش گناهان عاصم بن حمزه از حضرت علی الی روایت کرده است: «صلوات فرستادن بر پیامبر، گناهان را از بین می‌برد، بهتر از آبی که آتش را نابود می‌سازد.»؟

• ازدواج با حورالعین حضرت علی فرمود: موقعی که بنده نمازش را تمام می‌کند، باید بر پیامبر صلوات بفرستد و از خدا بهشت را تقاضا کند و از آتش به خداوند پناه ببرد و تقاضا کند که با حورالعین ازدواج کند؛ زیرا هرکس بر پیامبر صلوات بفرستد، دعایش بالا می‌رود و هرکس از خداوند بهشت بخواهد، بهشت می‌گوید: «خداوندا، به بنده‌ات آنچه را درخواست کرده، بده.» همچنین وقتی از خدا حورالعین بخواهد، آنها می‌گویند: «خدایا، به بنده خودت آنچه را خواسته، عطا کن.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۰۶٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۷۹ صفحه

حجم

۹۰۶٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۷۹ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان