دانلود و خرید کتاب ارزشمندترین هدیه رسول الله از معراج سیدستار مهدی‌زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ارزشمندترین هدیه رسول الله از معراج اثر سیدستار مهدی‌زاده

کتاب ارزشمندترین هدیه رسول الله از معراج

انتشارات:میراث ماندگار
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب ارزشمندترین هدیه رسول الله از معراج

کتاب ارزشمندترین هدیه رسول الله از معراج نوشتهٔ سیدستار مهدی‌زاده است و میراث ماندگار آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب کتاب ارزشمندترین هدیه رسول الله از معراج

بشر امروز بیشتر از هر روزگاری دچار انواع و اقسام اضطراب‌ها، دل نگرانی‌ها و آشوب‌هاست. از جمله این مشکلات که نتیجه مدرنیته است، اضطراب هستی است. اضطراب هستی انسان امروز، واکنشی است درمقابل رشد سریع تکنولوژی، فشارهای ناشی از شهر نشینی، گسترش ارتباطات مجازی و گسستگی های ارتباطات حقیقی، از هم پاشیدگی جوامع رسمی و واقعی و پدیدار شدن جوامع مجازی. تحولات اجتماعی با برهم خوردن شبکه‌های اجتماعی و شکل‌گیری مجامع جدید که در آن تعارض‌های فردی که به شکل فزاینده حیات باور انسان را تهدید می‌کند.

خدای حکیم که خالِقِ عالَم و آدَم است بدون تردید عالِم مطلق، قادِر مطلق و خیرخواه مطلق است، و هیچ کس و هیچ چیز مانع او نمی‌تواند باشد. او برای هدایت انسان ها قرآن کریم را فرستاده است. و این انسان‌ها هستند که باید با این کتاب مقدس حرمت نهاده بدان علم و آگاهی پیدا کرده، همچون نسخهٔ شفابخشی، موبه‌مو بدان عمل کنند.

این کتاب فرصت مناسبی است که خوانندگان با برخی از موضوعات مهم زندگی خود در قرآن کریم و از زبان خداوند و در روایات پیغمبر اسلام (ص) آشنا شوند. متن کتاب به این صورت است که موضوع دعا در ابتدا ذکر می‌شود. سپس روایت نقل می‌شود و متن عربی آن هم در ادامه می‌‌آید. درنهایت، نتیجهٔ آن دعا هم قید می‌شود. 

نام برخی از دعاها از این قرار هستند: دعای رهایی از غم، دعای رفع فقر، دعای نجات از مصیبت و ضرر، دعای حفظ از مکر دشمن و دزد، دعای حفظ از شر پادشاهان و مسئولین، دعا برای رفع قحطی و گرفتاری از همه شهر و کشور، دعا برای حفاظت و سلامتی در سفر و... .

خواندن کتاب کتاب ارزشمندترین هدیه رسول الله از معراج را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کسانی که می‌خواهند برای رفع مشکلاتشان از دعا بهره بگیرند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب کتاب ارزشمندترین هدیه رسول الله از معراج

دعای اجابت و قبولی دعاها

ای محمد، هر کس از امت تو می‌خواهد چیزی میان من و او حایل نباشد و من دعاهای او را اجابت کنم آن دعا برای هر امر کوچک و یا بزرگ باشد، آشکار و یا پنهانی باشد بگوید:

«یا اللَّهُ الْمَانِعُ بِقُدْرَتِهِ خَلْقَهُ، وَ الْمَالِک بِهَا سُلْطَانُهُ، وَ الْمُتَسَلِّطُ بِمَا فِی یدَیهِ کلُّ مَرْجُوٍّ، دُونَک یخَیبُ رَجَاءَ رَاجِیهِ، وَ رَاجِیک مَسْرُورٌ لَا یخِیبُ، أَسْأَلُک بِکلِّ رِضًی لَک مِنْ کلِّ شَی‌ءٍ أَنْتَ فِیهِ، وَ بِکلِّ شَی‌ءٍ تُحِبُّ أَنْ تُذْکرَ بِهِ، وَ بِک یا اللَّهُ، فَلَیسَ یعْدِلُک شَی‌ءٌ، أَنْ تُصَلِّی عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، وَ أَنْ تَحُوطَنِی وَ وَالِدَی وَ وُلْدِی وَ إِخْوَانِی وَ أَخَوَاتِی وَ مَالِی بِحِفْظِک، وَ أَنْ تَقْضِی حَاجَتِی فِی (کذَا وَ کذَا) و نام حاجت‌هایت را ببر.»

ای خداوندی که با قدرتش جلو همه مخلوقاتش را می‌گیرد و مالک به همه آنها با سلطنت‌اش می‌باشد. ای خداوندی که هر کس به غیر تو- که به آنچه در دست دارد مسلط است -امید وار باشد، مأیوس بر می‌گردد ولی هر کسی به تو امید وار باشد شادمان و خوشحال شده و مأیوس بر نمی‌گردد. از تو مسئلت می‌کنم به احترام همه رضایتت از هر چیزی، که تو در آن هستی و به آنچه دوست داری به آن یاد شوی، و به تو ای الله چیزی هم وزن نیست که، بر محمد و آلش درود بفرست و به خودت، که من و پدر و مادرم را و فرزندانم را و برادران و خواهران و اموالم را در تحت احاطه حفاظت خودت قرار دهی و این حاجتهای مرا (حاجتهایش را یک به یک بر زبان بیاورد) ادا کنی.

وقتی اینها را بگوید، من قبل از این که آن شخص دعایش تمام شود و از جایش بلند گردد، دعاهای او را قبول می‌کنم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۷٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۸۳ صفحه

حجم

۶۷٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۸۳ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان