دانلود و خرید کتاب راهنمای کلینیکی برای زنان مبتلا به سرطان دستگاه تناسلی ترجمه شیوا علیزاده پاسدار
کتاب راهنمای کلینیکی برای زنان مبتلا به سرطان دستگاه تناسلی اثر شیوا علیزاده پاسدار

کتاب راهنمای کلینیکی برای زنان مبتلا به سرطان دستگاه تناسلی

انتشارات:انتشارات بشری
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب راهنمای کلینیکی برای زنان مبتلا به سرطان دستگاه تناسلی

کتاب راهنمای کلینیکی برای زنان مبتلا به سرطان دستگاه تناسلی نوشته شیوا علیزاده پاسدار است. این کتاب را انتشارات بشری منتشر کرده است.

درباره کتاب راهنمای کلینیکی برای زنان مبتلا به سرطان دستگاه تناسلی

سرطان از جمله بیماری‌هایی است که در زمان تشخیص فرد را بسیار مضطرب و نگران می‌سازد و سوالات بسیاری در این زمینه برای بیمار پیش می‌آید. کتاب حاضر در عین اینکه پاسخگوی بسیاری از سوالات بیماران است می‌تواند آنها را در تصمیم‌گیری‌ها توانمند سازد و از آنچه در پیش رو دارد نهراسند.

بیمار با استفاده از تصاویر کتاب با روش‌های مختلف تشخیصی و درمانی آشنا شده و می‌تواند خود را آماده سازد. که خود در بهبود بیمار از اضطراب نقش مهمی دارد. با استفاده از این کتاب کار پزشکان و گروه پزشکی نیز ساده‌تر شده و بیمار می‌تواند همکاری بهتری با آنان داشته باشد. 

برای مقابله با افزایش میزان بروز سرطان آندومترکنترل وزن و شیوه سالم زندگی مهم هستند و باید در جمعیت عمومی مطرح شوند. در حالی‌که سرطان‌های زنانه رنج بسیاری ایجاد می‌کنند و تهدید کننده زندگی هستند تشخیص زودتر بیماری تکنیک‌های جراحی جدید و ظریف و پیشرفت در رادیوتراپی شیمی درمانی و تکنیک‌های تخفیف درد به این معناست که بیماران پیش آگهی بهتر و کیفیت بهتر زندگی بیش از هر زمان دیگر را دارا هستند. تشخیص سرطان بیماران را عصبی و در مورد آینده‌شان نامطمئن می‌سازد. ما معتقدیم صداقت و اطلاعات اطمینان بخش در این زمان بحرانی به زنان کمک می‌کنند.

این‌کار آنها را قادر می‌سازد که در تصمیمات شرکت فعال داشته باشند و تاثیرات عمیق بر کیفیت زندگی‌شان دارد. این کتاب به منظور منبع اطلاعاتی برای بیماران وخ انواده آنها و به‌عنوان یک کمک مشاوره‌ای برای متخصصین بهداشتی است. صفحات کتاب به عکس‌های ساده مزین شده‌اند و اطلاعات مناسب به بیماران داده می‌شود.    

خواندن کتاب راهنمای کلینیکی برای زنان مبتلا به سرطان دستگاه تناسلی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام دانشجویان پزشکی پیشنهاد می‌کنیم.  

بخشی از کتاب راهنمای کلینیکی برای زنان مبتلا به سرطان دستگاه تناسلی

- دستگاه تناسلی زنان شامل عانه، مهبل، دهانه رحم، رحم، لوله‌های رحمی و تخمدان‌هاست.

- عانه منطقه‌ای است که در اطراف سوراخ مهبل و پیشاب‌راه قرار دارد و کلیتوریس را نیز شامل می‌شود.

- مهبل یک لوله عضلانی است که از عانه تا دهانه رحم کشیده شده است.

- دهانه رحم که گاهی گردن رحم نیز نامیده می‌شود تقریبا سفت است و در انتهای رحم قرار دارد. در طی زایمان دهانه رحم نرم شده و سپس باز می‌شود تا بچه متولد شود.

- رحم اندامی عضلانی است که معمولا سایزی به اندازه یک گلابی دارد و در لگن قرار گرفته است و بچه در آن درطی بارداری تکامل پیدا می‌کند. لایه داخلی رحم اندومتر نامیده می‌شود. این لایه در طی سیکل قاعدگی برای جایگزینی تخم لقاح یافته آماده می‌شود و اگر تخم لقاح نیابد درطی قاعدگی ریزش پیدا می‌کند.

- دو تخمدان هر کدام در یک طرف رحم قرار دارند.تخمدان‌ها علاوه بر ایجاد سلول تخم هورمون‌های زنانه یعنی استروژن و پروژسترون را تا هنگام یائسگی تولید می‌کنند.

- لوله‌های رحم رحم را به تخمدان‌ها ارتباط می‌دهند. وقتی که تخم از تخمدان آزاد می‌شود لوله‌های رحم آن‌را می‌گیرند و در آنجا با اسپرمی که از واژن به درون دهانه رحم و رحم آمده لقاح می‌یابد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۷۳ صفحه

حجم

۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۷۳ صفحه

قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان