دانلود و خرید کتاب راه رفتن روی ابرها سوزان اسمیت جونز ترجمه بهاره رستگار مقدم حلاج
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راه رفتن روی ابرها اثر سوزان اسمیت جونز

کتاب راه رفتن روی ابرها

انتشارات:نشر ترنگ
امتیاز:
۴.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب راه رفتن روی ابرها

کتاب راه رفتن روی ابرها نوشته سوزان اسمیت جونز است و با ترجمه بهاره رستگار مقدم حلاج است و در نشر ترنگ منتشر شده است.  این کتاب دوره‌ای ۳۰ روزه برای تغییر به سمت جوانسازی درونی و بیرونی است.

درباره کتاب راه رفتن روی ابرها

سوزان در کتاب راه رفتن روی ابرها برنامۀ ۳۰ روزۀ تغییر به‌سوی زندگی سالم را به ما ارائه می‌کند. هرکس کتاب برجستۀ سوزان، راه رفتن روی ابرها را بخواند به انسانی نویدبخش صلح و نوعی ابزار خداوند تبدیل خواهد شد. راه رفتن روی ابرها کتابی است که همۀ ما نیاز داریم نه ‏تنها یک بار بلکه بارها و بارها آن را بخوانیم. سوزان اسمیت جونز در این کتاب خواننده را به سفر می‌برد؛ جایی‌که در آن شادکامی، تعادل، جوانسازی و آرامش برای تبدیل شدن به انسانی حقیقی همان‌طور که هستیم یافت می‌شود.

اگر به دنبال راهی کاربردی و مؤثر برای مدیریت استرس هستید، اگر در طلب زندگی سالم‌تر، شادتر و همراه با آرامش بیشتر هستید، اگر به رهنمودهایی خردمندانه برای تجربۀ زندگی متعادل‌تر نیاز دارید و یا صرفاً قصد دارید تجربیات زندگی‌تان را غنی‌تر کنید و آن را به ماجرایی عالی مبدل کنید.

این کتاب راهنمایی برجسته‌برای جوانسازی جسم، ذهن و روح است و روش زندگی کردن واقعی را که ریشه در منبع جاودانۀ حیات دارد می‌آموزد.

خواندن کتاب راه رفتن روی ابرها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی موفق پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب راه رفتن روی ابرها

به این فکر کنید: از آغاز خلقت هشتاد میلیارد انسان روی این سیاره قدم گذاشته‌اند و هرگز هیچ انسانی کاملاً شبیه به شما وجود نداشته است. اگر هرکدام از هفت میلیارد نفری که درحال حاضر در این سیاره زندگی می‌کنند قرار باشد با شما دیداری تکی داشته باشند، دویست سال طول می‌کشد تا هرکدام را به نوبت ببینید. شگفت‌انگیز نیست؟ طی دویست سال هرگز دو نفر کاملاً مشابه را پیدا نخواهید کرد. هرگز دو انسان که دارای تجربیات مشابه یا اثر انگشت‌های یکسان یا حتی اندیشه‌ها، باورها احساسات و گفتار‌های مشابه باشند، پیدا نخواهید کرد.

اجازه دهید حقیقت شگفت‌انگیز دیگری در همین رابطه اضافه کنم. از حدود پنجاه تا صد میلیون اسپرم که فاصلۀ طولانی را طی و بر موانع بزرگی غلبه می‌کنند، تنها یکی برندۀ رقابت است؛ سخت‌ترین و چالش‌برانگیزترین رقابت زندگی که در نتیجه موفق به بارور شدن تخمکی می‌شود که منتظر آن اسپرم بوده تا به هم ملحق شوند و شما به وجود بیایید. می‌بینید شما پیش از این هم یک برنده بودید.

علاوه بر این‌ها شما متشکل از یک بدن، ذهن و روح هستید و از پیش هر آنچه برای رسیدن به حد اعلا و تبدیل شدن به مدیر زندگی خود نیاز دارید در اختیار داشته‌اید. من فکر می‌کنم همین‌ها نیازمند جشنی بزرگ است.

امروز همزمان با آغاز دورۀ سی روز با هم، از شما خواهش می‌کنم تا بر این معجزه، اثر ربانیت که خودتان هستید، تمرکز کنید. استاد مقدس پاراماهانزا یوگاناندا۱۰ که مورد احترام تمام دنیاست، همیشه به شاگردانش می‌گفت: «تنها چند گرم از بدن شما دارای انرژی بالقوۀ کافی برای تأمین برق شهر شیکاگو به‌مدت یک هفته است.» او در ادامه این‌گونه می‌گفت: «از خستگی شکایت می‌کنید. به این دلیل است که به‌جای آنکه خودتان را به‌عنوان امواج انرژی بی‌پایان خداوند ببینید زیادی وابسته به جسم‌تان زندگی می‌کنید.»

آگاه باشید که واژۀ خداوند معانی بسیاری دارد. همچون عشق، روشنایی درونی، لذت نامحدود، نور، ذهن پاک، قدرت مطلق، آرامش قلبی، التیام‌بخشی، تقدس، ذات هستی. در سرتاسر این کتاب نام‌های متفاوتی به کلمۀ «خداوند» اطلاق می‌کنم. دلیل این کار این است که ما همگی مخلوق خداوند هستیم و من می‌خواهم امروز شما را به تفکر در این باره تشویق کنم.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۹۲٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۶۳ صفحه

حجم

۱۹۲٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۶۳ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان