دانلود و خرید کتاب بازاریابی بین المللی دیجیتالی در چین لالا هو ترجمه علیرضا رادمرد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازاریابی بین المللی دیجیتالی در چین اثر لالا هو

کتاب بازاریابی بین المللی دیجیتالی در چین

نویسنده:لالا هو
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب بازاریابی بین المللی دیجیتالی در چین

کتاب الکترونیکی «بازاریابی بین المللی دیجیتالی در چین» نوشتهٔ لالا هو با ترجمه علیرضا رادمرد و محمد ظهیرنیا در انتشارات نمای علم چاپ شده است.

درباره کتاب بازاریابی بین المللی دیجیتالی در چین

این کتاب در پنج فصل به بررسی بازار چین می‌پردازد. عناوین این فصول به شرح زیر است:

فصل اول: محیط کلان بازاریابی چین: ویژگی‌های فرهنگی و عدم تقارن منطقه‌ای

فصل دوم: ویژگی‌های بازار دیجیتالی چین

فصل سوم: پلتفرم‌های دیجیتالی و موبایلی چین 

فصل چهارم: خرده‌فروشی در بخش لوازم لوکس و مد و فشن چین: مطالعه موردی از Florentia Village۴۷

فصل پنجم: تجارت سیار در بخش مد و فشن چین 

کتاب بازاریابی بین المللی دیجیتالی در چین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به مباحث بازاریابی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب بازاریابی بین المللی دیجیتالی در چین

این فصل به تحلیل ویژگی‌های محیطی چین می‌پردازد که بر استراتژی‌های بازاریابی بین‌المللی شرکت‌های خارجی در این بازار تأثیر می‌گذارند. دانشمندان عواملی را معرفی کرده‌اند که در دیگر بازار‌های نوظهور به اشتراک گذاشته می‌شوند (مانند خلأ‌های سازمانی) همچنین عوامل خاصی از جمله عدم تقارن داخلی چین، و سیستم توزیع بخش‌بندی شده هم معرفی شده‌اند. یکی از حیاتی‌ترین عوامل برای موفقیت کسب و کار‌ها در بازار چین مورد بررسی قرار گرفته است. اخیراً یک ویژگی از طریق ابداعات فناورانه بنگاه‌های چین از بخش دیجیتال معرفی شده است. همانطور که بنگاه‌های چینی با پیشی گرفتن از رقبای خارجی در بازار‌های سنتی، به فاز بلوغ فناورانه پریدند، چین هم تبدیل به محیطی برای ابداعات متقابل شد لذا فرصت‌هایی پیش آمدند اما در عین چالش‌هایی پیش روی شرکت‌های خارجی برای تحقق اهدافشان و رشد در این بازار، قرار گرفتند. 

...

چین، کشوری با بزرگترین تعداد کاربران اینترنت به شمار می‌رود که بزرگترین بازار تجارت الکترونیک در جهان را داراست. بخش دیجیتال چین، فرصت‌هایی را به همراه دارد اما در عین حال چالش‌هایی را پیش روی شرکت‌های خارجی می‌گذارد که قصد دارند به این بازار نزدیک شوند. همانطور که پلتفرم‌های غربی مسدود می‌شوند، بخش اینترنت چین نیز تحت تسلط شرکت‌های داخلی قرار دارد (مانند Tencent , Alibaba) ویژگی این شرکت‌ها از طریق تعاملات و خصوصیات مشتریان مختلف تعیین می‌شود. به علاوه، نقش اصلی را فرهنگی ملی ایفا می‌کند چرا که بر استراتژی ارتباطات آنلاین شرکت‌ها و رفتار مشتری تأثیر می‌گذارد. کاربران چینی قویا به اطلاعات e-WOM تکیه دارند و تجربیات خود را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند. فرهنگ بر سیستم توزیع چین هم تأثیر می‌گذارد چرا که به اینترنت کمک می‌کند تا بر برخی کمبود‌های سیستم توزیع چین خصوصا در نواحی روستایی غلبه کند، هنوز هم گوانگسی در دسترس بودن کالا‌ها را تسهیل می‌دارد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۹۲ صفحه

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۹۲ صفحه

قیمت:
۱۷,۵۰۰
تومان