دانلود و خرید کتاب خلاص شدن از وضعیت بد بدن مایکل موریس ترجمه مسعود احمدی لاشکی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خلاص شدن از وضعیت بد بدن اثر مایکل موریس

کتاب خلاص شدن از وضعیت بد بدن

نویسنده:مایکل موریس
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب خلاص شدن از وضعیت بد بدن

کتاب خلاص شدن از وضعیت بد بدن نوشته مایکل موریس است و با ترجمه مسعود احمدی لاشکی و علی‌اصغر لطفی نسب در انتشارات نمای علم منتشر شده است. این کتاب تمرینات خانگی برای غلبه بر وضعیت بد بدنی و لذت بردن از یک زندگی بدون درد است.

درباره کتاب خلاص شدن از وضعیت بد بدن

هر بار که ما روزنامه‌ها را باز می‌کنیم با انبوهی از تبلیغات داروها برای رفع کمر درد یا سر درد، آن هم در چند ساعت، مواجه می‌شویم. اگر از درد شدیدی رنج می‌بریم معمولا داروهای با پاسخ دهی سریع را بیشتر می‌پسندیم. در بیشتر اوقات پزشکان بیش از یک دارو را برای درمان درد تجویز می‌کنند. آن‌ها می‌خواهند از چند جهت به منبع درد حمله کنند بی‌آنکه تاثیرات داروها در بدن شما رادرنظر بگیرند. این کتاب به شما کمک می کند از درد فاصله بگیرید اما روشی متفاوت. در حال حاضر ما باید فکر کنیم و از خود بپرسیم آیا راهی برای درمان درد بدون استفاده بی‌رویه از قرص و دارو وجود دارد یا نه. پاسخ اینست که همین حالا هم راه‌هایی برای درمان فوری درد وجود دارد، اما چنین درمانی نیاز به تغییر عادت‌های زندگی ما دارد. ما باید درک کنیم که مسکن‌ها به سراغ بافت‌های اصلی که باعث ایجاد درد در بدن شده‌اند نمی‌روند. این روش فقط دردهای شما را درمان نمی‌کند بلکه به شما کمک می‌کند منبع درد را پیدا کنید و آن را درمان کنید. 

این کتاب برای افراد دارای وضعیت بدنی ضعیف نوشته شده‌است. بیشتر مردم از سخت بودن قرارگرفتن در یک موقعیت بدنی مناسب شکایت می‌کنند. هر وضعیت بدنی بد در افراد به مرور گسترش می‌ابد، تا زمانی که با زندگی روزانه آن‌ها درگیر شود. وضعیت بدنی بد ریشه اصلی خستگی جسمانی، دردهای عضلانی و بافت‌های بدنی ضعیف است.

این کتاب هر چیزی که برای دانستن وضعیت بدنی مناسب نیاز دارید شرح میدهد، برنامه پله به پله برای بهبود وضعیت شما ارائه داده، یک برنامه اثبات شده برای درمان وضعیت بد بدنی به شما میدهد و همچنین تمرینات روزانه متناسب با فعالیت‌های روزمره شما ارائه می‌کند.

خواندن کتاب خلاص شدن از وضعیت بد بدن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کاب را به تمام کسانی که به‌دنبال سلامتی‌اند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب خلاص شدن از وضعیت بد بدن

وقتی نوجوان بودم، هنگام انجام هر کاری در موقعیت‌های مختلف خمیده می‌شدم. مادرم (با همان دلسوزی همیشگی‌اش) از من می‌خواست صاف بنشینم. احتیاط او باعث شد تا با صاف کردن سینه وضعیتم را اصلاح کنم. اما به محض اینکه او از دید من ناپدید می‌شد، بلافاصله به حالت خمیده خود بازمی‌گشتم. من این راه را ادامه دادم تا زمانی که شروع به درد شدید کمر و دردهای شانه کردم.

درد آنقدر شدید شد که من شروع به آزمایش روش‌های مختلف برای درمان آرتروز و درد کردم.

دیر یا زود، فهمیدم که وضعیت بد بدن یکی از دلایل اصلی درد است. فهمیدم که برای داشتن یک زندگی راحت، باید با وضعیت بد بدن مقابله کنم.

به جرات می‌توانستم به یاد بیاورم که در تلاش برای اصلاح وضعیت بد بدن خود - که پس از چندین توصیه از مادر من اتفاق افتاد - من سینه خود را بالا می‌کشیدم، کمر خود را باز کرده و شانه‌هایم را جمع می‌کردم.

فکر کردم حالت خوب فقط به معنای صاف شدن است. اما متوجه نشدم که این فقط صاف کردن نیست، بلکه حفظ بدن در موقعیت‌های مختلف است.

من همچنین فهمیدم که وضعیت خوب بدن در مورد این است که ما چگونه می‌توانیم اعضای بدن خود را با هم هماهنگ کنیم و موقعیت‌های زیبایی ایجاد کنیم ... با حداقل تلاش‌ها برای تولید حداکثر بازده‌ها.

وضعیت خوب بدن باعث می‌شود که اندام‌های بدن در بهترین حالت عمل کنند و وقتی این اتفاق رخ دهد؛ ما اعتماد به نفس و انرژی بیشتری خواهیم داشت.

تحقیقات نشان داده که درد جسمی ناشی از سیگار کشیدن، کمبود ورزش، اضافه وزن، سن، استرس و ضعف عضلات است.

با این حال، پس از سال‌ها تمرین به عنوان متخصص جراحی، فهمیدم که مهمترین دلایل وضعیت بد بدن مواردی است که سایر محققان ادعا می‌کنند علت اصلی دردهای بدن هستند.

اکثر بیمارانی که با درد جسمی به من مراجعه کردند، فقط با مجموعه ای از تمرینات اصلاح وضعیت، تسکین زیادی دیده‌اند. این اصلاحات وضعیتی همچنین باعث ایجاد لاغری در بیماران، عضلات قوی و اعتماد به نفس بدنی بیشتر شده‌است.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۳٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۲ صفحه

حجم

۵۳٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۲ صفحه

قیمت:
۱۷,۵۰۰
تومان