دانلود و خرید کتاب English for the students of Biomedical Engineering سیداحسان تهامی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب English for the students of Biomedical Engineering اثر سیداحسان تهامی

کتاب English for the students of Biomedical Engineering

معرفی کتاب English for the students of Biomedical Engineering

کتاب English for the students of Biomedical Engineering نوشته سیداحسان تهامی و محمود نجاتی طرقی است. این کتاب برای دانشجویان مهندسی پزشکی نوشته شده است. 

درباره کتاب English for the students of Biomedical Engineering

جهانی شدن آموزش‌های مهندسی از یک سو و پیشرو بودن علوم مهندسی از دیگر سو، تغییرات سریع و گسترده‌ای را در مراجع و منابع علمی رشته‌های مختلف مهندسی به وجود آورده است، به گونه‌ای که در همه علوم مهندسی و به ویژه در مهندسی پزشکی که از یک طرف با حوزه رو به رشد علوم مهندسی و از طرف دیگر با حوزه پر تحول پزشکی در ارتباط است، هر روز با حجم فراوانی از واژه‌های نو و اصطلاح‌های جدید روبه رو هستیم. از این رو بی‌شک هم‌گامی فعالان حوزه‌های یاد شده با این تحولات، نیازمند آشنایی، یادگیری و دانستن واژه‌ها و اصطلاحات جدیدی است که هنگام مراجعه و مطالعه منابع علمی جدید و ارتباط با سایر افراد فعال در دیگر نقاط دنیا به آن نیازمندیم.

امروزه زبان انگلیسی به عنوان یک مهارت شخصی و ابزار قدرتمند ارتباطات در همه زمینه‌ها پذیرفته شده است و عدم آشنایی با آن به ویژه در حوزه‌های تخصصی باعث شکاف و جدایی بین افراد و مراکز علمی داخلی با دنیای رو به رشد و توسعه علوم می‌شود. این شکاف در علوم مهندسی پزشکی به عنوان گرایش‌های نوپای جامعه مهندسی و پزشکی ایران بیشتر از سایر زمینه‌ها مشهود خواهد بود به گونه‌ای که تامین منابع جدید علمی این گرایش‌ها در گرو افزایش دایره واژگان بین‌المللی افراد فعال در این حوزه برای مطالعه آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی در سایر نقاط دنیا به منظور ارتقاء دانش و توسعه توانمندی‌های فنی است.

این کتاب نخستین کتاب «زبان تخصصی مهندسی پزشکی» با رویکرد و قالبی نوین جهت استفاده دانشجویان گرایش‌های مختلف مهندسی پزشکی به ویژه گرایش‌های بیوالکتریک و بالینی است و از آنجا که حاصل چندین سال تدریس در حوزه‌های زبان عمومی و تخصصی این رشته است، سعی شده است با بهره‌گیری از جدیدترین هندبوک‌ها و مقالات تخصصی مهندسی پزشکی و استفاده از روش‌های نوین آموزش زبان، گامی در جهت آشنایی دانشجویان و دانش آموختگان مهندسی پزشکی با اصطلاح‌ها و واژگان فنی و تخصصی این رشته برداشته شود. هم چنین به منظور سنجش میزان درک مطلب و افزایش یادگیری دانشجویان، در انتهای کتاب سوالات چهار گزینه‌ای زبان تخصصی آزمون‌های کارشناسی ارشد مهندسی پزشکی به صورت تفکیک شده برای هر فصل آمده است.

خواندن کتاب English for the students of Biomedical Engineering را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام دانشجویان مهندسی پزشکی پیشنهاد می‌کنیم. 

نظرات کاربران

Amir Khadem
۱۴۰۱/۱۰/۲۸

تبریک میگم بابت نرم افزار خوبتون و آرزوی موفقیت دارم براتون. پاینده باشید. امیر خادم.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان