دانلود و خرید کتاب بپرسید، بشنوید و ثروتمند شوید! رابرت کیوساکی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب بپرسید، بشنوید و ثروتمند شوید!

کتاب بپرسید، بشنوید و پولدار شوید! نوشتۀ رابرت کیوساکی و کیم کیوساکی دو نویسنده و کارآفرین برجسته و موفق دنیا است. در این کتاب راهکارها و ایده‌هایی به شما ارائه می‌دهند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید کسب‌وکار خود را راه بیندازید و در یک مسیر درست سرمایه‌های خود را به کار بگیرید.

درباره کتاب بپرسید، بشنوید و ثروتمند شوید!

یکی از ترفندها و شگردهایی که هر کارآفرین کارکشته بر آن تکیه دارد، استفاده از راهنمایی‌ها و راهکارهای ارائه شده توسط افراد خبره و باتجربه و اجرای آنهاست. وقتی پای صحبت هر یک از میلیاردهای بزرگ می‌نشینید آنها را افرادی ساده می‌بینید که فارغ از وضعیت فوق‌العادۀ مالی و جایگاه بی‌نظیر اجتماعی بسیار ساده‌وار به مسائل نگاه می‌کنند و خود را آمادۀ یادگیری مهارت‌های تازه و جدید نشان می‌دهند. همان‌طور که در فصل ۶ این کتاب نیز به آن اشاره شده، ساده بودن یکی از خصوصیات منحصربه‌فرد میلیاردرهاست که بسیار باید موردتوجه قرار گیرد.

در این کتاب سعی گردیده پاسخ‌هایی بسیار آموزنده به سؤالاتی حیاتی از ثروتمندان جمع‌آوری گردد. پاسخ‌هایی که هر یک می‌تواند مسیر زندگی بسیاری از افراد را به سمت موفقیت رهنمون کند که امیدواریم شما هم یکی از آنها باشید.

رابرت و کیم کیوساکی با تجربۀ فراوان خود در کارآفرینی و سرمایه‌گذاری‌های مختلف و تکیه بر ناکامی‌ها و پیروزی‌های خود در غالب این کتاب سعی کرده‌اند همراهی مطمئن برای شما در مسیر پول‌سازی باشند.

خواندن کتاب بپرسید، بشنوید و ثروتمند شوید! را به چه کسی پیشنهاد می کنیم؟

اگر شما جزو کسانی هستید که دوست دارید کسب‌وکار خود را راه بیندازید و در یک مسیر درست سرمایه‌های خود را به کار بگیرید این کتاب مناسب شما است.

درباره رابرت کیوساکی

رابرت کیوساکی در سال ۱۹۴۷ در هاوایی به دنیا آمد. او اقتصاددان، سرمایه‌گذار و نویسندۀ ژاپنی - آمریکایی است و در خانواده‌ای تحصیل‌کرده و مرفه بزرگ شد. کیوساکی بعد از تمام کردن مقطع دبیرستان برای ادامه تحصیل به نیویورک رفت و با عنوان افسری در سال ۱۹۶۹ در مقطع کارشناسی فارغ‌التحصیل شد. رابرت کیوساکی در سال ۱۹۹۴ با کیم کیوساکی ازدواج کرد.

او پس از تمام کردن دوره دانشگاه برای مدتی به ارتش رفت. او برای مدت کوتاهی در ارتش آمریکا خدمت کرد. او در سال ۱۹۷۷ بعد از تمام شدن جنگ آمریکا و ویتنام تصمیم گرفت از ارتش جدا شود و کسب‌وکار خودش را راه‌اندازی کند. تولید کیف پول مردانه اولین تجربۀ رابرت کیوساکی در این زمینه بود. اگرچه در ابتدا فروش چشم‌گیری نداشت اما پس از چندی، شرکت او معروف شد و سود چندمیلیون‌دلاری را تجربه کرد. اگرچه محصولات شرکت کیوساکی بسیار موردتوجه مجلات مطرح مانند ساکسز مگزین قرار گرفت، اما در نهایت این شرکت ورشکسته شد.

نویسندۀ کتاب بپرسید، بشنوید و ثروتمند شوید، بعد از اولین تجربۀ شکست خود تصمیم گرفت شانس خودش را این بار در تجارت خرده‌فروشی امتحان کند. او در دومین شرکت خود به تجارت پوشاک مشغول بود. اما تلاش‌های او باز نتیجه‌ای در بر نداشت و او برای بار دوم ورشکست شد.

بخش‌هایی از کتاب بپرسید، بشنوید و ثروتمند شوید!

من سال‌ها در هاوایی زندگی کردم، همیشه از کسانی که قادرند موج‌سواری کنند پشتیبانی می‌کنم. من چند بار هیئت‌مدیره دوستانم را به امانت گرفتم، اما آن را دریافت نکردم.

چندی پیش، رابرت که با موج‌سواری در هیلو، هاوایی بزرگ شده بود، یک تخته موج‌سواری خرید و می‌خواست آن را در امواج امتحان کند. من هم می‌خواستم به او بپیوندم و با ۱۰ دلار در ساعت یکی از آن تخته‌های موج‌سواری مبتدی و بلند را اجاره کردم. هر دو با دست‌وپا به سمت امواج حرکت کردیم. حدود یک ساعت تلاش کردم، اما به هیچ موجی نزدیک نشدم.

من به سمت چپ خود نگاه کردم و متوجه شدم که یک مربی موج‌سواری محلی با سه بچه کوچک تمرین می‌کند. پس نزدیک‌تر رفتم تا بهتر بشنوم. او مراحل موج‌سواری را از درازکشیدن روی تخته، بلند شدن روی زانو و سپس ایستادن به آنها آموزش داد. من تمام آنچه او به آنها آموزش می‌داد را یاد گرفتم.

در این حالت مربی نگاهی به من انداخت و گفت: "امروز می‌خواهی موج‌سواری کنی؟" سرمو تکان دادم پس او گفت: "خوب، فقط آنچه را که می‌گویم انجام بده."

با خودم فکر کردم: "من می‌توانم این کار را انجام دهم."

او گفت: "آماده‌باش." "موجی در راه است دست‌وپا بزن! " او فریاد زد. "دست‌وپا بزن! دست‌وپا بزن سخت‌تر، سخت‌تر! "

تا جایی که می‌توانستم پا زدم، اما موج از کنار من گذشت؛ و من فقط نگاه کردم.

او گفت: "وقتی می‌گویم پا بزن، منظورم پا زدن است." "شما از موج جا ماندی. آیا مطمئن هستی که می‌خواهید این کار را انجام دهید؟ " با شک پرسید.

"بله! " من فریاد زدم.

او دستور داد: "پس آنچه را که می‌گویم انجام ده و تسلیم نشو." "در موقعیت قرار بگیرید و پا بزنید! " او فریاد زد. "دست‌وپا بزن! "

معرفی نویسنده
عکس رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۹۴٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۰ صفحه

حجم

۸۹۴٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۰ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان