دانلود و خرید کتاب روندهای کلیدی که اماکن و تاسیسات نظامی آینده را شکل خواهند داد بت ئی لچمن ترجمه احمد وخشیته
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روندهای کلیدی که اماکن و تاسیسات نظامی آینده را شکل خواهند داد اثر بت ئی لچمن

کتاب روندهای کلیدی که اماکن و تاسیسات نظامی آینده را شکل خواهند داد

معرفی کتاب روندهای کلیدی که اماکن و تاسیسات نظامی آینده را شکل خواهند داد

کتاب روندهای کلیدی که اماکن و تاسیسات نظامی آینده را شکل خواهند داد نوشته بت ئی لچمن و اگنس گربن است. این کتاب را انتشارات موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی منتشر کرده است. 

موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی، از سال ۱۳۶۸ فعالیت خود را به عنوان یک نهاد اندیشه ورز با هدف پیشتیبانی از نیروهای مسلح در زمینه علوم نرم آغاز کرده و طی سال‌ها فعالیت خود، همواره ترویج‌گر مفاهیم نو و بدیع در این زمینه بوده است.

این موسسه به عنوان نهادی پیشرو، فرصت آفرین و نوآور در توسعه اندیشه و مبانی نظری و کاربردی علوم دفاعی، معرفی و ترویج مفاهیم جدیدی را در کارنامه خود دارد که امروزه در سطح جامعه علمی کشور نیز بسط پیدا کرده و حتی منشاء شکل‌گیری رشته‌های دانشگاهی شده‌اند. این موسسه، بر اساس بند ۱۰ ماده ۵ اساسنامه خود، مکلف به انتشار مقالات، نشریات و کتب علمی و فنی در راستای تامین نیاز نیروهای مسلح می‌باشد؛ در کنار این موضوع در تلاش است تا با انتشار عمومی آثار تولیدی، ضمن اشتراک داشته‌های دانشی خود با اندیشمندان، فرهیختگان و پژوهشگران کشور، از یاری آنان نیز برخوردار شود. امید است که این اقدام منجر به رشد و توسعه بیشتر در هر دو بخش دفاع و ملی کشور گردد. از جمله مهم‌ترین موضوعاتی که در دهه اخیر بیشتر مورد توجه موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی بوده است می‌توان به آینده پژوهی، مدیریت دانش، فرماندهی و کنترل، فناوری اطلاعات و فضای سایبر، مدیریت علم، فناوری و نوآوری، علوم شناختی، کیفیت و استاندارد اشاره نمود.

درباره کتاب روندهای کلیدی که اماکن و تاسیسات نظامی آینده را شکل خواهند داد

کتاب روندهای کلیدی که اماکن و تاسیسات نظامی آینده را شکل خواهند داد که مؤسسه‌ی رند در خصوص اماکن و تأسیسات نظامی آمریکا تهیه و منتشر شده، حاوی نگاه و نکات قابل توجهی است. این کتاب به مسأله روندهای آینده که اماکن و تأسیسات نظامی را تحت تأثیر قرار می‌دهند، پرداخته است.

البته مباحث کتاب تنها به موضوعات سختافزاری نظیر ساختمان‌ها، آمایش و جانمایی مراکز نظامی و امثال آن محدود نیست بلکه موضوعاتی مانند روندهای اجتماعی و آینده نیروهای نظامی و حتا خانواده‌های آنان را که بعضاً در این امکان و تأسیسات حضور دارند، مورد توجه و بررسی قرار داده است.

شاکله‌ کتاب اینگونه است که: اول به شناسایی روندهای مهم و مؤثر آینده پرداخته، سپس آثار و تبعات این روندها را بر اماکن و تأسیسات نظامی آمریکا بررسی و تحلیل نموده و سرانجام، به تبیین پیشنهادها و راهکارهایی را برای اجتناب از تبعات سوء و چالش‌های احتمالی پرداخته و تمهیداتی را برای مواجهه اثربخش و پیش‌دستانه با روندهای آینده ارائه کرده است. 

خواندن کتاب روندهای کلیدی که اماکن و تاسیسات نظامی آینده را شکل خواهند داد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزه علوم نظامی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۴۳۳ صفحه

حجم

۴٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۴۳۳ صفحه

قیمت:
۱۷,۰۰۰
تومان