دانلود و خرید کتاب فرآیندهای موثر در تضمین کیفیت بوید ال. سامرز ترجمه محمد حبیبی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فرآیندهای موثر در تضمین کیفیت اثر بوید ال. سامرز

کتاب فرآیندهای موثر در تضمین کیفیت

معرفی کتاب فرآیندهای موثر در تضمین کیفیت

کتاب فرآیندهای موثر در تضمین کیفیت نوشتهٔ بوید ال. سامرز با ترجمهٔ محمد حبیبی و محمدرضا مرجانی در انتشارات دانشگاه صنعتی قم چاپ شده است. در این کتاب بیان می‌شود در صورتی که با هدف سودآوری، کاهش هزینه، کنترل و بهبود خدمات به کیفیت پرداخته شود، تلاش و اقدامات افراد و شرکت‌ها در زمینهٔ حفظ یک محیط و موقعیت حرفه‌ای بهینه‌سازی می‌شود. انجام بازنگری‌ها و ممیزی‌های مربوط به تضمین کیفیت، باعث حصول اطمینان از انطباق در قراردادهای مشخص و رضایت مشتری برای شرکت‌ها و مؤسسات موفق می‌شود.

درباره کتاب فرآیندهای موثر در تضمین کیفیت

ضروری است تا پیش از ارائه محصولاتِ باکیفیت و بااهمیت به داخل یا خارج شرکت‌ها و مؤسسات، سرفصل‌ها و بخش‌های تشریح شده در کتاب فرآیندهای مؤثر در تضمین کیفیت درک و اجرا شوند. فصول این کتاب به‌گونه‌ای بیان گردیده تا میزانِ تضمین کیفیتِ داخلی و خارجی برای بازنگری‌ها، ممیزی‌ها و ارزیابی‌های درون‌سازمانی، آموزش ‌دیده و شرایط لازم را برای همکاری در زمینهٔ تضمین کیفیت و انطباقِ الزامات محصول، احراز کنند. بدین ترتیب می‌توان نظارت اثربخشی را در سطح سازمان توسعه داد.

کتاب فرآیندهای موثر در تضمین کیفیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مطالعهٔ این کتاب به مدیران سازمان‌ها پیشنهاد می شود.

بخشی از کتاب فرآیندهای موثر در تضمین کیفیت

شرکت‌ها و مؤسسات برای اجرای مدیریت کیفیت باید به‌صورت متمرکز، مبتنی بر فرآیند و پیشرفت گرا باشند. آنچه را که انجام می‌دهید، بگویید و به آنچه می‌گویید، عمل کنید؛ این موضوع را ثابت کنید و همواره آن را بهبود دهید. یک سیستم مدیریت کیفیت می‌تواند جهت صدور گواهینامه برنامه کاربردی داخلی و اهداف قراردادی و به‌منظور تمرکز بر اثربخشی جلسات و تحقق نیازهای مشتری مورداستفاده قرار بگیرد. به آنچه می‌گویید عمل کنید. انطباق : تمامی روشهای اجرایی و دستورالعملهایی که بر کار شما تأثیرگذار می‌باشند را دنبال کنید. شما می‌بایست آنچه می‌خواهید انجام دهید را بگویید مستندسازی : از طرح‌ها، روشهای اجرایی و دستورالعملهای فعلی استفاده کنید. نشان دهید که کار شما مطابق با فرآیندها/روش کار خود را ثابت کنیدسوابق های اجرایی است و شواهد عینی را برای این موضوع ارائه دهید. کار را بهبود دهیدمدیریت کسب‌وکار/ بهبود مستمر: تغییرات را بر اساس اطالعات ارائه شده توسط مدیریت کسب‌وکار اعمال کنید. درصورتی‌که مشخصات و ویژگی‌ها، نشان‌دهنده الزامات کیفی مناسب نباشند، پس کیفیت محصول تضمین نمی‌شود. برای مثال، پارامترهای یک مخزن تحتفشار تنها مربوط به مواد و ابعاد آن نیست؛ بلکه دربرگیرنده عملکرد، ایمنی محیطی، قابلیت اطمینان و الزامات قابلیت نگهداری نیز می‌باشد. کیفیت یک محصول وابسته به اجزای تشکیلدهنده آن است که برخی از آنها پایدار بوده و به‌طور مؤثر کنترل می‌شوند. فرآیندها به‌وسیلهٔ تضمین کیفیت مدیریت می‌شوند تا بدین‌وسیله برای مدیریت کیفیت جامع مناسب و قابل اجرا باشند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۸۳ صفحه

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۸۳ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان