دانلود و خرید کتاب دانش روز مکمل ها مرتضی شاهرخ همدانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دانش روز مکمل ها اثر مرتضی شاهرخ همدانی

کتاب دانش روز مکمل ها

معرفی کتاب دانش روز مکمل ها

کتاب دانش روز مکمل ها نوشته مرتضی شاهرخی همدانی است. این کتاب همه چیز درباره مکمل‌های ورزشی است. 

درباره کتاب دانش روز مکمل ها

ممکن است تا حد امکان غذای سالم مصرف کنید، اما متوجه شوید که تقریباً غیرممکن است تا تمام مواد غذایی مورد نیازتان را فقط از طریق غذا دریافت کنید. زندگی پرمشغله، گزینه‌های محدود غذایی و مصرف گه گاه پیتزا، فست فودها، نوشیدنی‌های فراوری شده و سایر غذاهای ناسالم، می‌توانند باعث شوند تا شما مواد مغذی اساسی را که بدن برای عملکرد بهینه به آنها نیاز دارد از دست بدهید. به همین ترتیب، بدن شما به مکمل‌ها نیاز دارد. این کپسول‌ها، قرص‌ها یا انواع دیگر مکمل‌هایی که به آسانی قابل مصرف هستند، می‌توانند خلاء حاصل از یک رژیم غذایی ناقص را به راحتی پر کنند. 

مکمل‌ها برای افرادی که سبک زندگی، آن‌ها را از مواد معدنی مورد نیاز بدن برای سلامتی محروم می‌کند، بسیار مناسب هستند. موارد دیگری که ممکن است مکمل‌ها برای شما مفید باشند، مواردی است که می‌خواهید در سلامتی یا سبک زندگی خود تغییری ایجاد کنید. شاید می‌خواهید چربی‌سوزی یا عضله سازی کنید، یا شاید می‌خواهید جلوی روند پیری یا ریزش مو را بگیرید یا حتی برای درمان بیماری‌های خاص باید از آنها استفاده کنید.

امروز به معنای واقعی کلمه صدها مکمل برای انتخاب وجود دارد، و همه آنها تضمین این را می‌دهند که برای سلامتی، از کمبود ویتامین تا تقویت عضلات، سلامت قلب و ... بسیار مفید و کارآمد هستند. همچنین برخی از این مکمل‌ها ادعا می‌کنند که مشکلات رایج مردان، مانند کم پشتی مو، اختلال در نعوظ و بزرگ شدن غده پروستات را بهبود می‌بخشد. با این حال، ما کار را برای شما انجام داده‌ایم. این بدان معنی است که هیچ سوالی بدون پاسخ باقی نمانده است. اما حقیقت چیست و چطور باید از این مکمل‌ها استفاده کرد. این کتاب سعی دارد اطلاعات کاملی از راه‌های مصرف مکمل و شناخت آن‌ها در اختیار خواننده قرار دهد. 

 این کتاب ۱۰ تا از بهترین مکمل هارا ارائه می‌دهد. این مواردی است که قابل اطمینان‌ترین نتایج را دارند و بیشترین تأثیر را دارند. این نتیجه‌گیری‌ها براساس تحقیقات و بازخورد افرادی است که از آنها استفاده کرده‌اند.

خواندن کتاب دانش روز مکمل ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی سالم پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۸۰ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۸۰ صفحه

قیمت:
۲۷,۰۰۰
تومان