دانلود و خرید کتاب جزیره ای زیر آب نیلوفر احمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جزیره ای زیر آب اثر نیلوفر احمدی

کتاب جزیره ای زیر آب

معرفی کتاب جزیره ای زیر آب

کتاب الکترونیکی «جزیره ای زیر آب» نوشتهٔ نیلوفر احمدی در انتشارات سمت روشن کلمه چاپ شده است. این کتاب زندگی چند خانواده هرمزگانی را روایت می کند که به قلم نیلوفر احمدی نویسنده هرمزگانی اهل میناب نوشته شده است. در حال حاضر جلد اول آن از طریق انتشارات سمت روشن کلمه منتشر شده و جلدهای بعدی در دست نوشتن است.

درباره کتاب جزیره ای زیر آب یک 

جنوب، دریا، شرجی و اقلیم خاص آن همواره مورد اقبال نویسندگان فراوانی بوده تا فضا و شخصیت‌های قصه‌هایشان را در این موقعیت قرار دهند. نویسندگانی که برخی از آنها زاده و زیستشان متفاوت از این سرزمین بوده است.

اما رمان دویست صفحه‌ای « جزیره ای زیر آب » متفاوت از این ماجراست. چرا که نویسنده در این رمان بازتابی از تجربۀ زیستی خود از اقلیمی که در آن زاده شده و بالیده است را روایت کرده است.

کتاب جزیره ای زیر آب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به رمان‌های عاشقانه و تاریخی و اجتماعی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب جزیره ای زیر آب

فاروق مثل روزهای جمعه که برای نماز به مسجد جامع جزیره میرفت دشداشۀ سفید نویی بر تن کرده بود و روی موهای جوگندمی و پُرپشتش عرقچین بغدادی نهاده و دور تا دور آن را دستاری سبز و سفید از جنس کتان نازک بنگالی به سبک مسقطی‌ها شبیه کلاهی بسته بود. بر خالف بیشتر جزیرتی ها که سواس  و یا صندل چوبی هندی می‌پوشیدند، صندل‌های چرمی به پا داشت که عید فطر سال قبل از بازار بصره خریده بود. ریش جوگندمی کوتاهش را که بیشتر به سفیدی میزد، با دقت اصلاح کرده و با کمی گلاب معطر کرده بود.

نظرات کاربران

کاربر 7433995
۱۴۰۲/۰۸/۰۴

جای تأسف دارد؛ برای آوانگارد ترین و یکی از ارزنده ترین انتشارات استان هرمزگان که اثر فرد معلوم الحالی مانند خانم احمدی را همچنان در ویترین خود قرار داده

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۸ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۸ صفحه

قیمت:
۱۷,۳۰۰
تومان