دانلود و خرید کتاب بصری سازی و آنالیز نتایج شبیه‌ سازی‌ های دینامیک مولکولی مجید موسوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بصری سازی و آنالیز نتایج شبیه‌ سازی‌ های دینامیک مولکولی اثر مجید موسوی

کتاب بصری سازی و آنالیز نتایج شبیه‌ سازی‌ های دینامیک مولکولی

معرفی کتاب بصری سازی و آنالیز نتایج شبیه‌ سازی‌ های دینامیک مولکولی

کتاب بصری سازی و آنالیز نتایج شبیه‌ سازی‌ های دینامیک مولکولی نوشته مجید موسوی و دیگران یکی از کتاب تخصصی انتشارات دانشگاه اصفهان برای تدریس در رشته کامپیوتر این دانشگاه است.

انتشارات دانشگاه اصفهان از سال ۱۳۳۳ شمسی شروع به کار نموده است ولی فعالیت رسمی خودرا از سال ۱۳۴۷ آغاز کرده است. فعالیت‌های عمده انتشارات دانشگاه اصفهان درحوزه کتاب عبارت است از تالیف و ترجمه ونشر کتاب‌های علمی و درسی برای رشته‌هایی که در دانشگاه تدریس می‌شود، نخستین کتاب از انتشارات دانشگاه اصفهان در سال ۱۳۳۸ هجری شمسی انتشار یافته است و از آن سال تاکنون بیش ۷۳۰عنوان کتاب به چاپ رسیده است.

در حوزه نشریات نیز دانشگاه اصفهان رتبه چهارم تعداد نشریات علمی پژوهشی را در کشور داراست و در حال حاضر بیش از ۴۰ نشریه فعال در این حوزه منتشر می‌شود.

درباره کتاب بصری سازی و آنالیز نتایج شبیه‌ سازی‌ های دینامیک مولکولی

نرم‌افزارهای شبیه‌ سازی‌ دینامیک مولکولی مانند لمپس، دی‌ ال‌ پلی، نمد، گرومکس و ... ضمن دریافت ورودی‌ های لازم برای پردازش و انجام شبیه‌‌سازی به‌صورت داده ‌های عددی خام، خروجی ‌های تولید‌شده را نیز به همین شکل ارائه می‌‌دهند. بنابراین، استفاده از نرم ‌افزارهای کمکی به‌منظور پیش ‌پردازش (تولید ورودی‌‌ها) و پس‌ پردازش (تحلیل و بصری‌‌سازی نتایج) بسیار سودمند خواهد بود. از پرکاربردترین و توانمندترین نرم‌ افزارهای کمکی مورداستفاده در این زمینه می‌توان به نرم‌افزارهای اویتو، وی ام دی و تراویس اشاره کرد که هر یک با ویژگی‌های خاص خود می‌ توانند کمک شایانی به تحلیل و بصری‌ سازی خروجی‌‌های خام حاصل از یک شبیه‌ سازی کنند. این کتاب، با استفاده از مثال‌های کاربردی، به توضیح مبانی بصری‌ سازی و چگونگی استفاده از این نرم‌افزارها می‌‌‌پردازد.

خواندن کتاب بصری سازی و آنالیز نتایج شبیه‌ سازی‌ های دینامیک مولکولی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزه کامپیوتر پیشنهاد می‌کنیم. 

نظرات کاربران

کاربر 7312239
۱۴۰۲/۰۷/۱۰

تشکر از جناب دکتر موسوی گرامی مطالعه این کتاب را به علاقمندان به شبیه سازی دینامیک مولکولی توصیه می کنم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۹۶ صفحه

حجم

۱۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۹۶ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان