دانلود و خرید کتاب من، هشت تا هشتاد سالگی ف. آزاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب من، هشت تا هشتاد سالگی اثر ف. آزاد

کتاب من، هشت تا هشتاد سالگی

نویسنده:ف. آزاد
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب من، هشت تا هشتاد سالگی

کتاب الکترونیکی «من، هشت تا هشتاد سالگی» نوشتۀ ف. آزاد در انتشارات آزادمهر چاپ شده است. نویسنده این کتاب را در قدردانی از مادرش نوشته است. کتاب من، هشت تا هشتاد سالگی زندگی مادر نویسنده را براساس داستان‌هایی که برای دخترش روایت کرده است، شرح می‌دهد.

درباره کتاب من، هشت تا هشتاد سالگی

نویسنده در توضیح انگیزۀ نگارش کتاب می‌گوید:

 داستان این کتاب براساس زندگی واقعی مادرم، مامان‌مریم نوشته‌شده‌است. این کتاب حاصل خاطرات شاد و غمگین و تلخ و شیرین، به‌همراه فراز و نشیب‌های دوران‌های مختلف سنیِ اوست؛ زیرا از وقتی که چشمم به دنیا باز شد و خودم را شناختم، مادر آن‌قدر از ماجراهای کودکی و جوانی‌اش برایم تعریف کرده‌بود که حس می‌کردم آن دوران را همراه او گذرانده‌ام؛ تا این‌که به نوشتن داستان زندگی‌اش علاقمند شدم. نویسنده نیستم، اما شاید این کار شروع تازه‌ای برای ورود من به دنیای زیبای نویسندگی باشد. به‌قول شاعری ناشناس:

شاعر نی‌ام شعر ندانم که چه باشد

من مرثیه خوان دل دیوانه خویشم

کتاب من، هشت تا هشتاد سالگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به علاقه‌مندان به کتاب‌های زندگینامه‌ای پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب من، هشت تا هشتاد سالگی

طبق وصیتی که پدرم از قبل کرده‌بود و بنا به قراری که با شاگرد امین خود گذاشته‌بود، قرار شد مادر به‌صورت ماهیانه درآمد مغازه را تماماً دریافت کند و مقداری از آن را هم به شاگرد بدهد. تا یک سال همه‌چیز به‌خوبی پیش رفت. در این میان محمد برادرم هم به‌دنیا آمده‌بود. جمع سه‌نفره‌مان با وجود فقدان پدر از نظر مالی در آرامش به‌سر می‌برد؛ تا این‌که بعد از یک سال شاگرد پدرم چهرهٔ شیطانی‌اش را نشان داد: مغازه و هرچه را که پدر به امانت نزد او سپرده‌بود از آن خود کرد و ناپدید شد. او تمام اموال پدرم را صاحب شد و ریالی به مادر نداد و چون مدرکی در کار نبود و فقط پای اعتماد در میان بود، مادرم نتوانست کاری از پیش ببرَد و تمام زندگی‌مان را از دست دادیم و فقط همان خانهٔ پدری برایمان باقی مانده‌بود که آن دزد پلید نتوانست هیچ ادعایی روی آن داشته‌باشد. پدر به کسی اعتماد کرده‌بود که از چشمانش بیشتر به او ایمان داشت؛ ولی او امانت‌دار خوبی برای ما نبود و در حقمان خیانت بزرگی کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۵۳٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۹۵ صفحه

حجم

۳۵۳٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۹۵ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان