دانلود و خرید کتاب اعتماد تارون خانا ترجمه پوریا رضایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اعتماد اثر تارون خانا

کتاب اعتماد

معرفی کتاب اعتماد

کتاب اعتماد نوشته تارون کانا، استاد دانشکده کسب و کار هاروارد است، او در این کتاب با ارائه مثال‌ های متنوع از کارآفرینی در کشورهای در حال توسعه نگاه شما به کارآفرینی را تغییر خواهد داد چون اعتماد حلقه مفقوده کارآفرینی در کشورهای در حال توسعه است.

درباره کتاب اعتماد

تارون کانا در کتاب اعتماد، پایه و اساس کارآفرینی در کشورهای در حال توسعه را اعتماد می‌داند. این کتاب به عنوان یکی از مراجع دوره "کارآفرینی در اقتصادهای درحال توسعه" دانشکده کسب و کار هاروارد به دانشجویان این دوره ارائه می‌شود. کانا با توضیح این موضوع که در کشورهای درحال توسعه فقدان اعتماد مانع بسیاری از پیشرفت‌‌ها است، برای غلبه بر این مانع از اصطلاحی تحت عنوان "آفریدن شرایط آفرینش" استفاده می‌کند. در نتیجه یک کارآفرین در کشوری درحال توسعه علاوه بر اینکه باید با چالش‌‌های معمول کارآفرینی، همانند کارآفرینان کشورهای توسعه یافته، دست و پنجه نرم کند، باید برای خلأهای زیرساختی هم فکری بکند. این خلأ زیرساختی می‌‌تواند فقدان یک نهاد واسط دولتی یا خصوصی باشد. در نهایت حل این مشکلات بر عهده خود کارآفرین است و کارآفرینان نباید به امید کمک دولت یا خیرین دست روی دست بگذارند. بر اساس آنچه تارون کانا در این کتاب شرح می‌دهد، هدف اصلی کارآفرینان کشورهای درحال توسعه باید در وهله اول ایجاد اعتماد باشد. هدفی که شاید یک کارآفرین آمریکایی نیاز نباشد انرژی چندانی برای آن صرف کند. یکی از موضوعاتی که کانا به‌طور مفصل به آن می‌پردازد، نحوه ارتباط و همکاری کارآفرینان با دولت است. بی‌اعتمادی گسترده به دولت یکی از ویژگی‌‌های بارز کشورهای در حال توسعه است. در عین حال انتقاد کردن از دولت هم بی‌فایده است. در نتیجه کانا با بیان مثال‌‌هایی از نحوه حل تعارضات میان کارآفرینان و دولت در کشورهای توسعه یافته‌‌ای مانند برزیل، به شرح چگونگی برخورد با این مشکلات می‌پردازد. در یک جمله، این کتاب نقشه راه روشنی از کارآفرینی در کشورهای درحال توسعه ارائه داده و به خوبی شما را از چالش‌‌های پیش رو آگاه می‌‌کند.

خواندن کتاب اعتماد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب به تمامی کارآفرینان و علاقه‌‌مندان به کارآفرینی در کشورهای درحال توسعه پیشنهاد می‌شود. همچنین مطالب ارائه شده در این کتاب برای دانشجویان رشته کارآفرینی و تمامی علاقه‌‌مندان به حوزه مدیریت و کسب و کار مفید خواهد بود. 

درباره تارون خانا

تارون کانا بیست و پنج سال گذشته را به تدریس در هاروارد پرداخته است. کانا چه در مقام پژوهشگر- مدرس، چه در مقام کارآفرین از خلاقیت در حل مشکلات کشورهای در حال توسعه استقبال می‌کند. او سفرهای متعددی از خانه اش در بوستون به آسیا، به‌ویژه چین و هندوستان، و همچنین خاورمیانه، آفریقا و امریکای لاتین داشته است. کانا به هر نقطه‌ای از جهان که پا بگذارد، از مزیت همکاری با دانشجویان سابقش برخوردار است. از جالب‌ترین پروژه‌هایی که کانا در حال حاضر در دست اقدام دارد، می‌توان به همکاری با موزه‌های بوستون و آسیا در راستای ایجاد بستری مناسب برای آشتی دادن هنرمندان و دانشمندان و مشاوره به دولت هندوستان جهت تأسیس هزاران دبیرستان در قالب «کارگاه های ساخت خلاق» اشاره کرد؛ جوانان در این کارگاه‌ها به جستجوی راه حل‌هایی برای مشکلات محلی می‌پردازند. اعتماد پس از میلیاردها کارآفرین (۲۰۰۸) دومین کتاب کانا از مجموعۀ سرمایه‌گذاری‌های خلاقانه است؛ این کتاب رویدادنامه‌ای از سفرهای ده سال گذشتۀ کانا به چین و هندوستان است.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۱۰ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۱۰ صفحه

قیمت:
۲۲,۵۰۰
تومان