دانلود و خرید کتاب مجموعه کتابای نردبام؛ فیزیک ۲ پیشرفته رشته تجربی پایه یازدهم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مجموعه کتابای نردبام؛ فیزیک ۲ پیشرفته رشته تجربی پایه یازدهم اثر احمد مصلایی

کتاب مجموعه کتابای نردبام؛ فیزیک ۲ پیشرفته رشته تجربی پایه یازدهم

معرفی کتاب مجموعه کتابای نردبام؛ فیزیک ۲ پیشرفته رشته تجربی پایه یازدهم

کتاب فیزیک ۲ پیشرفته رشته تجربی پایه یازدهم از مجموعه کتابای نردبام اثر احمد مصلایی و دیگران د است که برای دانش‌آموزان برتر و علاقه‌مند به این درس طراحی و تدوین شده است.

انتشارات خیلی سبز که فعالیت خود را از اوایل دهه هشتاد آغاز کرده است، امروز از نظر تعداد و کیفیت انتشار کتاب جایگاه ممتازی در بین ناشران کتاب‌های آموزشی و کمک‌‌آموزشی دارد. امروز خیلی سبز یک گروه بزرگ شده و کتاب‌های خیلی سبز را همه دانش‌آموزان می‌شناسند. در کتاب‌های خیلی سبز شما با تعداد زیادی نکات و سوالات چالشی روبه‌رو هستید تا خود و توانایی‌هایتان را محک بزنید.

هر فصل كتاب سه بخش دارد:

درسنامه، سؤال‌های تستی و سؤال‌های تشريحی. هر یک از فصل‌های کتاب به صورت موضوعی تقسیم‌بندی شده‌اند. در ابتدای هر بخش درسنامه‌ای جمع وجور و کارراه‌انداز آورده شده که خواندن آن را قبل از پاسخگویی به پرسش‌های چهارگزینه‌ای، پیشنهاد می‌کنیم. سؤال‌های تستی و تشريحی جواب‌های كامل و روانی دارند. سؤال‌ها به گونه‌ای چيده شده‌اند كه ترتيب آنها از آسان به سخت باشد.

خواندن کتاب فیزیک ۲ پیشرفته رشته تجربی پایه یازدهم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگرچه مخاطب عمده این کتاب دانش‌آموزان مدارس برتر و نمونه‌ای هستند که کسب رتبه‌های برتر در کنکور سراسری و المپیادهای علمی را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده‌اند، اما برای دانش‌آموزان مستعد و علاقه‌مندی که هدفشان فهم هر چه بیشتر مطالب است و نیم‌نگاهی نیز به موفقیت در آزمون ورودی مدارس برتر دارند، بسیار مناسب خواهد بود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۶۶ صفحه

حجم

۲۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۶۶ صفحه

قیمت:
۱۵۸,۰۰۰
تومان