دانلود و خرید کتاب مدرسه کارآفرین حنیف حاجی آقایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدرسه کارآفرین اثر حنیف حاجی آقایی

کتاب مدرسه کارآفرین

معرفی کتاب مدرسه کارآفرین

کتاب الکترونیکی مدرسه کارآفرین نوشتهٔ حنیف حاجی آقایی در انتشارات گوهردانش به چاپ رسیده است. کارآفرین و کارآفرینی در کنار استعداد و نبوغ بشری به بستر روان و سیال و بدون سقف و عاری از زمان و مکان نیاز دارد؛ که این مهم و این نقش در عصر دیجیتال و عصر شبکه‌های اجتماعی و دنیای وب و کلیک‌ها رقم خورده و هر روز بر گسترش و به‌روزآوری آن افزوده می‌شود. دنیای امروز دنیای دو زیست و دو زیستان و چند گونه زیست و چند گونه زیستان است.

درباره کتاب مدرسه کارآفرین

این نیاز را باید در معدن وجود معلمان و دانش‌آموزان جست. طلای ناب برخاسته از کارآفرینی و کارآفرین، مستلزم توجه همه‌جانبه است. همه‌جانبه از این حیث که وجود ذی‌جود معلم و مربی در زمینه‌های مادی و معنوی، معیشتی و فضیلتی، دانشی و اطلاعاتی و نیز نگرشی با پدیده و فرهنگ کارآفرینی عجین شود تا به حداکثر ظرفیت وجودی خویش نائل آید. کارآفرین و کارآفرینی با مداخلات موردی و دست‌کاری های پراکنده و غیرنظام‌دار و به اصطلاح دوپینگ‌کردن‌های موقتی و دفعی، همچون پذیرایی از نهالی است که ریشه‌اش در خاک نباشد. چراکه نهال برای رشد و تنومند شدن به خاک حاصل‌خیز و آب و هوای (اکولوژی) مناسب و باغبانی آگاه و دلسوز نیازمند است. در غیر این صورت در انتظار درخت بارور ماندن، ماندنی نیست و خوش خیالی و وقت تلف کردن است.

همه آموزش و پرورش و همه مدرسه باید در تربیت کارآفرین مومن مهیا شود و به پا خیزد. پرورش گل در در گل‌خانه‌های گران‌‌قیمت، گل‌ها را بر طاقچه ثروت‌مندان و از ما بهتران می‌نشاند و دردی از دردهای تودهٔ مردم و اجتماعی که تمنای بهتر شدن و بهتر زیستن دارند را درمان نمی کند. آموزش و پرورش فرسنگ‌ها تا سیراب‌شدن در گفتمان‌سازی در حوزهٔ کارآفرینی فاصله دارد.

کتاب مدرسه کارآفرین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای فعالین و مدرسان حوزهٔ کارآفرینی مفید خواهد بود.

بخشی از کتاب مدرسه کارآفرین

کارآفرینی از زمانی و از آنجایی اهمیت و ضرورت یافته و بر زبان‌ها جاری گشت و بر جان نشست که جهان در سراشیبی نو به نو شدن‌ها قرار گرفته و سرعت تغییرات افزون شد. تنوع نیازهای بشری و نو طلبی انسان‌ها ازیک‌طرف و پیچیدگی تکنولوژی و بازار کسب‌وکار از طرفی دیگر، مسیر و ضرورت را از روش‌ها و سبک‌های سنتی به روش‌ها و سبک‌های تحولی و فناورانه چرخش داد، در دنیای تحولی و فناورانه آنچه بیش‌ازپیش نمایان بوده و به کار می‌آید قدرت نبوغ، خلاقیت، شایستگی و از همه مهم‌تر قابلیت‌های انسان‌های قالب‌شکن، جسور و قابل است.

ثمراتی که از این فرایند نصیب جوامع بشری می‌شود به‌شدت دنیای کسب‌وکار را دگرگون ساخته و انسان‌های زیادی را به تکاپو، اشتغال و نوآفرینی واداشته است. شغل‌های کوچک و بزرگ نوظهور در دو دهه اخیر به‌ویژه در زمینه فناوری‌ها و صنایع سبک ولی پیچیده در ابعاد سخت و نرم، از مصادیق و نشانه‌های بارز تکاپو در عرصه کارآفرینی و کارآفرینان می‌باشد

. انسان‌ هایی که فرصت یافته‌اند تا با استفاده از نبوغ و استعداد و همتشان فضای کسب و کار و دانش‌آفرینی و دانش‌آموزی را پر رونق و پر شور سازند و با دور شدن از سیستم‌های لخت دولتی و بوروکراسی دیوان‌سالارانه و مکانیکال، به سمت سیستم‌های چابک، نرم، انعطاف پذیر و ارگانیکال چرخش کنند را در اصطلاح امروزی کارآفرین می‌نامم و مسیرهایی را که طی می‌شود تا هر روز شاهد رونق بازار کسب و کار با خلق ارزش و کسب ارزش باشیم را کارآفرینی نام می‌نهم

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۷ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۷ صفحه

قیمت:
۱۹,۸۰۰
تومان