دانلود و خرید کتاب سنجش مقبولیت بانکداری موبایلی رضا رحمانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سنجش مقبولیت بانکداری موبایلی اثر رضا رحمانی

کتاب سنجش مقبولیت بانکداری موبایلی

نویسنده:رضا رحمانی
انتشارات:انتشارات گیوا
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب سنجش مقبولیت بانکداری موبایلی

کتاب سنجش مقبولیت بانکداری موبایلی نوشته رضا رحمانی است. این کتاب به شیوه بانکداری نوین در دنیای امروز می‌پردازد.

درباره کتاب سنجش مقبولیت بانکداری موبایلی

انتشار سریع اینترنت، شبکه‌های تحویل دهی توسط صنعت خدمات مالی را به شدت تغییر داده است. با این حال، سه دهه گذشته شاهد پیشرفت چشمگیری در خدمات بانکداری اینترنتی بوده‌‌ایم‌، زمانی که نهاد‌های مهم شروع به ترغیب محصول با فناوری جدید و کشف و بهره‌برداری از رویکردهای جدید برای کسب و کار خود کردند. امروزه بانکداری اینترنتی نقش مهمی در دنیای کسب و کار، به ویژه در خدمات بانکی ابفا می‌کند. بسیاری از موسسات مالی به دلیل ویژگی‌های اینترنت که دسترسی از راه دور به بانک‌ها را ساده کرده است‌، از طریق بانکداری اینترنتی به عنوان یک شبکه توزیع خدمات بانکی استفاده می‌کنند.

بانکداری اینترنتی مزایای زیادی را نه تنها برای بانک‌ها بلکه برای مشتریان نیز فراهم می‌آورد. مشتریان می‌توانند فعالیت‌های مالی را از هر نقطه در هر زمان انجام دهند. سهولت انجام تراکنش‌ها و اجتناب از صف و ساعات کار محدود کننده شعبه و نیز بانکداری اینترنتی ارزان تر از بانکداری سنتی است. در عین حال، بانک‌ها می‌توانند خدمات مالی کم هزینه‌تری را ارائه دهند‌، و رضایت مشتری را افزایش دهند. با این حال، مزایای استفاده از بانکداری اینترنتی نمی‌تواند انجام شود مگر اینکه مشتریان خدمات بانکداری اینترنتی را قبول کنند.

 پذیرش اولیه خدمات الکترونیکی یک گام مهم برای دستیابی به موفقیت خدمات الکترونیکی است. در حال حاضر مخصوصا با توجه به بانکداری اینترنتی پذیرش فناوری نقش مهمی در دنیای تجارت را ایفا می‌کند؛ پذیرش خدمات بانکی الکترونیکی از جانب مشتری پایه‌ای برای موفقیت تجارت الکترونیک محسوب شده است. بدون پذیرش بانکداری اینترنتی از جانب مشتری‌، بانک‌ها نمی‌توانند به هدف سرمایه گذاری در فناوری دست یابند. 

این کتاب سعی دارد اطلاعات جامعی درباره بانکداری موبایلی در اختیار مخاطبان قرار دهد.

خواندن کتاب سنجش مقبولیت بانکداری موبایلی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزه بانکداری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب سنجش مقبولیت بانکداری موبایلی

پذیرش خدمات بانکداری اینترنتی امروزه به یک مسئله مهم در دنیای تجارت تبدیل شده است. اگرچه خدمات بانکداری اینترنتی در کشورهای توسعه یافته مختلف به طور گسترده‌ای پذیرفته شده است، اما پذیرش خدمات بانکداری اینترنتی توسط مصرف‌کنندگان در کشورهای در حال توسعه، کمتر از مقدار پیش بینی شده می‌باشد. به عبارت دیگر، در کشورهای در حال توسعه، خدمات بانکداری اینترنتی به اندازه‌ای که می‌توانست یا به اندازه‌ای که باید می‌بوده مورد استفاده قرار نگرفته است. جالب توجه این است، تحقیقات تجربی محدودی در مورد خدمات بانکداری اینترنتی در کشورهای در حال توسعه وجود دارد.

با گسترش بانکداری اینترنتی‌، بانکداری موبایلی نمود بیشتری پیدا کرده است. از آنجا که تعداد تلفن‌های همراه بیش از رایانه‌های شخصی است، بانکداری موبایلی محبوب تر از بانکداری الکترونیکی است. همچنین، تلفن‌های همراه، کیفیت خدمات را بالا می‌برند، زیرا مشتریان می‌توانند کارهای مالی خود را در هر زمان و مکانی انجام دهند. بنابراین، روشن است که استفاده از تلفن‌های همراه برای امور بانکی هم برای مشتری و هم برای بانک مفید است. این امر منجر به ایجاد ارتباط قوی بین موسسات مالی و مشتریان می‌شود. با وجود چنین منافعی، استفاده از تلفن‌های همراه یا تبلت‌ها برای انجام تراکنش‌های بانکی و یا دسترسی به اطلاعات مالی به آن اندازه که انتظار می‌رود گسترده نیست.

همگرایی خدماتی که توسط فن آوری‌های نوآورانه هدایت می‌شوند، یک نمونه صنعت در حال ظهور می‌باشد. به دلیل شیوع دستگاه‌های قابل حمل (به عنوان مثال دستیاران دیجیتال شخصی و تلفن‌های همراه)، شبکه‌های ارتباطی به طور فزاینده‌ای با خدمات مالی در قالب بانکداری تلفن همراه ارتباط دارند. بر خلاف بانکداری تلفنی سنتی یا بانکداری تلفنی که عملکرد بسیار محدودی را ارائه می‌دهد مثل چک کردن تعادل و انتقال وجوه‌، بانکداری تلفن همراه به یک سطح مذاکره غنی برای بانکداری خودکار و سایر خدمات مالی تبدیل می‌شود. همگرایی خدمات به این معنی است که ارائه دهندگان خدمات مخابراتی به دنبال فرصت‌های کسب و کار جدید برای بهره‌برداری از زیرساخت‌های آنها هستند. بر این اساس، شبکه‌های ارزش بانکداری تلفن همراه باید شامل بانک ها، تلفن‌های همراه و دیگر موسسات مالی برای تکمیل نقاط ضعف یکدیگر باشند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۱۹,۹۰۰
تومان