دانلود و خرید کتاب آموزش حسابداری و تکنیک های کاربردی محمدرضا خیاطان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آموزش حسابداری و تکنیک های کاربردی اثر محمدرضا خیاطان

کتاب آموزش حسابداری و تکنیک های کاربردی

امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب آموزش حسابداری و تکنیک های کاربردی

کتاب آموزش حسابداری و تکنیک های کاربردی نوشته محمدرضا خیاطان در انتشارات آفتاب گیتی به چاپ رسیده است.

 درباره کتاب آموزش حسابداری و تکنیک های کاربردی

تاریخچه حسابداری به تمدن‌های كهن قبل از میلاد مسیح مانند مصری ها، چینی ها و ... بر‌می‌گردد. حسابداری فرآیند ثبت، طبقه‌بندی، تلخیص و گزارش رویدادهای مالی به استفاده‌كنندگان داخلی (مدیران و كاركنان و ..) و استفاده كنندگان خارجی (سرمایه گذاران و اعتبار دهندگان و دولت و...) است با توجه به این تعریف فرایند ثبت داده‌ها (دفتر داری)، تنها اولین و ساده ترین فرایند در حسابداری است.

سیستم حسابداری نقش موثری در برنامه‌ریزی و کنترل عملیات موسسات اقتصادی ایفا می‌کند. حسابداری نه‌تنها اطلاعاتی را که مبنای تنظیم طرح ها و برنامه‌هاست در اختیار مدیر قرار می‌دهد، بلکه اطلاعات لازم در مورد چگونگی اجرای عملیات را نیز مورد ارزیابی قرار می‌دهد و علت عدم کارایی را کشف می‌کند و در هر مورد تصمیمات مقتضی اتخاذ می‌نماید.

 در این کتاب ضمن مطالعه تاریخچه حسابداری با این علم و کاربرد‌های گوناگون آن و وضعیت شغلی آن در ایران آشنا خواهید شد و تکنیک‌های مختلف به کار گرفته شده در این رشته را خواهیدشناخت.

خواندن کتاب آموزش حسابداری و تکنیک های کاربردی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه دانشجویان و علاقه‌مندان به حسابدرای مخاطبان این کتاب‌اند.

 بخشی از کتاب آموزش حسابداری و تکنیک های کاربردی

در تهیه گزارش‌های مالی باید بین قابلیت مقایسه و مربوط بودن موازنه ایجاد شود در واقع نباید یكی نسبت به دیگری ارجحیت داشته باشد. استفاده‌كنندگان به قابلیت مربوط بودن بیشتر تاكید دارند و در مقابل حسابرسان به قابلیت اتكا و مستند بودن و در نهایت باید در تهیه گزارش های مالی ثبات رویه و یكنواختی رعایت گردد. ثبات رویه یعنی اینكه یك واحد تجاری باید روش‌های حسابداری یكسانی را در سال‌های مختلف مالی رعایت كند به عنوان مثال نباید در یك سال از روش لایفو و در سال بعد فایفو استفاده كند. یكنواختی مربوط به استاندارهای حسابداری می‌شود كه تمام شركت‌های یك صنعت از اصول و رویه‌های یكنواختی باید استفاده كنند تا قابلیت مقایسه وجود داشته باشد. 


نظرات کاربران

کاربر ۴۴۰۶۳۷۸
۱۴۰۱/۰۲/۰۴

یه دوتا مثال هم میزدی

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۵۴ صفحه

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۵۴ صفحه

قیمت:
۱۰,۸۰۰
تومان